michvell Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 jeg veier 45 og er 170 høg.. legen sier jeg må komme meg opp i vekt fort. hva kan jeg gjøre ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
animatora Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg er ikke kyndig på området, men jeg har vært alt for tynn selv også. Du må få i deg både fett, karbohydrater og proteiner, og evt ta noe kosttilskudd til du er kommet ovenpå vektmessig. Spis mye grovt brød, pasta og poteter, og suppler med fet fisk, leverpostej, en skikkelig biff. Lag en salat til maten med dressing av olivenolje og vineddik. Velg rucola istedetfor iceberg, den inneholder mere mineraler. Har du lyst på mat, eller sulter du deg med vilje? Prøv å nyt måltidene og finn gleden ved å spise god mat igjen, og ikke vær redd for fettet. Møt dine venner over en deilig middag. Du kan spise alt hva du vil, i de riktige mengder. Selv om du er tynn, er det ingen grunn til å overdrive med det usunne fettet, som i fritert og stekt mat. Men unn deg litt fruktsalat til dessert i hverdagen, som gir masser av c-vitaminer, og ta litt sjokolade til, en liten bit sjokolade om dagen med over 70 % kakaoinnhold er sundt for helsa og humøret:-) Håper du får opp appetitten snart, lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michvell Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg er ikke kyndig på området, men jeg har vært alt for tynn selv også. Du må få i deg både fett, karbohydrater og proteiner, og evt ta noe kosttilskudd til du er kommet ovenpå vektmessig. Spis mye grovt brød, pasta og poteter, og suppler med fet fisk, leverpostej, en skikkelig biff. Lag en salat til maten med dressing av olivenolje og vineddik. Velg rucola istedetfor iceberg, den inneholder mere mineraler. Har du lyst på mat, eller sulter du deg med vilje? Prøv å nyt måltidene og finn gleden ved å spise god mat igjen, og ikke vær redd for fettet. Møt dine venner over en deilig middag. Du kan spise alt hva du vil, i de riktige mengder. Selv om du er tynn, er det ingen grunn til å overdrive med det usunne fettet, som i fritert og stekt mat. Men unn deg litt fruktsalat til dessert i hverdagen, som gir masser av c-vitaminer, og ta litt sjokolade til, en liten bit sjokolade om dagen med over 70 % kakaoinnhold er sundt for helsa og humøret:-) Håper du får opp appetitten snart, lykke til! tuusen takk =) dette skal jeg prøve alt er bedre enn ingenting 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraye Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 muskler veier også mer enn fett, så i tillegg til å spise godt og fornuftig kan du begynne med styrketrening... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
animatora Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 tuusen takk =) dette skal jeg prøve alt er bedre enn ingenting Skriv gjerne igjen om hvordan det går, det høres ut som du er motivert til å komme i gang med spisingen, det er kjempebra. Du burde være forsiktig med å belaste kroppen for mye med trening, jeg ville holde meg til lett trening hvis jeg var deg, så du ikke brenner for mye. Du trenger fett nå. Når du begynner å legge på deg mere, kan du øke treningsmengden igjen, både med styrke -og kondisjonstrening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hvorfor må du opp i vekt fort? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Her er noen tips: http://www.woman24.no/vekt_og_kosthold/article32265.ece Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michvell Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 muskler veier også mer enn fett, så i tillegg til å spise godt og fornuftig kan du begynne med styrketrening... jeg er trapeze kunstner -.- 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michvell Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Skriv gjerne igjen om hvordan det går, det høres ut som du er motivert til å komme i gang med spisingen, det er kjempebra. Du burde være forsiktig med å belaste kroppen for mye med trening, jeg ville holde meg til lett trening hvis jeg var deg, så du ikke brenner for mye. Du trenger fett nå. Når du begynner å legge på deg mere, kan du øke treningsmengden igjen, både med styrke -og kondisjonstrening. ja skal det =) .. jeg kan ikke sakke ned treningen .. jeg er trapeze kunstner og trener 1 gang i uka =) men det er ikke så voldsomt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michvell Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Hvorfor må du opp i vekt fort? jeg går på koncerta (adhd piller) .. så vist jeg ikke går opp i vekt muster jeg dem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michvell Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Her er noen tips: http://www.woman24.no/vekt_og_kosthold/article32265.ece Lykke til! tusen takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psyk av alt Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Merkelig at legen ikke ga deg noen gode råd. Eller henviste deg til en Ernæringsfysiolog.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraye Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 jeg er trapeze kunstner -.- Okey, kanskje upraktisk å legge på seg for mye muskler da. Men uansett, muskler veier mer enn fett, og musklene er mer praktisk enn dødfett. Du skriver du trener bare 1 gang i uka, da kan du jo øke det til 2 med en strykeøkt. Samtidig som du finner gode oppskrifter på god sunn mat med masse energi i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noja Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg er ikke kyndig på området, men jeg har vært alt for tynn selv også. Du må få i deg både fett, karbohydrater og proteiner, og evt ta noe kosttilskudd til du er kommet ovenpå vektmessig. Spis mye grovt brød, pasta og poteter, og suppler med fet fisk, leverpostej, en skikkelig biff. Lag en salat til maten med dressing av olivenolje og vineddik. Velg rucola istedetfor iceberg, den inneholder mere mineraler. Har du lyst på mat, eller sulter du deg med vilje? Prøv å nyt måltidene og finn gleden ved å spise god mat igjen, og ikke vær redd for fettet. Møt dine venner over en deilig middag. Du kan spise alt hva du vil, i de riktige mengder. Selv om du er tynn, er det ingen grunn til å overdrive med det usunne fettet, som i fritert og stekt mat. Men unn deg litt fruktsalat til dessert i hverdagen, som gir masser av c-vitaminer, og ta litt sjokolade til, en liten bit sjokolade om dagen med over 70 % kakaoinnhold er sundt for helsa og humøret:-) Håper du får opp appetitten snart, lykke til! Du kan også kjøpe ernæringsdrikker på apoteket og bruke de i tillegg til den maten du spiser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
animatora Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 ja skal det =) .. jeg kan ikke sakke ned treningen .. jeg er trapeze kunstner og trener 1 gang i uka =) men det er ikke så voldsomt jøss, så spennende! Lykke til, håper du ser resultater snart:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michvell Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Merkelig at legen ikke ga deg noen gode råd. Eller henviste deg til en Ernæringsfysiolog.. var bare inne på en sjekk .. det er ikke fastlegen min 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michvell Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Okey, kanskje upraktisk å legge på seg for mye muskler da. Men uansett, muskler veier mer enn fett, og musklene er mer praktisk enn dødfett. Du skriver du trener bare 1 gang i uka, da kan du jo øke det til 2 med en strykeøkt. Samtidig som du finner gode oppskrifter på god sunn mat med masse energi i. hmm.. ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michvell Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 jøss, så spennende! Lykke til, håper du ser resultater snart:-) det har jeg alerede jort =) gått litt opp =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
animatora Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 det har jeg alerede jort =) gått litt opp =) Hei, jeg har ikke vært inne på forum på lenge, men jeg ville bare si at jeg er glad for å høre at det går den riktige veien med deg. Håper du har hatt success siden også:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.