lille my31 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg har fått dilla på chili-nøtter. Har hørt at nøtter skal være sunt, men tviler på at det gjelder chili-nøtter. Hvor ille er det egentlig å spise 100 gram chili-nøtter på kvelden? I forhold til en peanøtt-kubbe f.eks. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeaNoor Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 I 100 gram chilinøtter er det ca. 570 kaloerier, i 100 gr. lys sjokolade ca. 550 kalorier, sannsynligvis mer i peanøttkubbe. Men en peanøttkubbe veier jo ikke 100 gram da. Men sunt er det jo ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nøtteguri Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Nøtter inneholder relativt lite karbohydrater. De fleste nøtter har omkring 50 prosent fett, men det er stort sett de sunne en- og flerumettede fettslagene. Forskning viser at en liten neve usaltede nøtter (30 gram) på de fleste av ukens dager er gunstig fordi de senker kolesterolet og reduserer risikoen for hjerteinfarkt. Dette står det i en bok jeg har.. Jeg hørte også Kari Jaqueson si på tv at en neve nøtter er sunt... men det er jo det å klare å holde seg til en neve nøtter da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kanrataman Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Chilinøtter er ikke sunt. Nøtter er sunt, men VELDIG energirikt. En stor håndfull nøtter gir deg like mye energi som en middag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.