Gå til innhold

Uten en tråd - på fredagene

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Ja, da var det endelig fredag igjen, og tid for veiing.

Startvekt november: 66,6 kilo

Desember: 67,0 kilo

I dag: 64,8 kilo :-)

Er veldig fornøyd med dagens vekt. Tydelig at treningen nå fra nyttår av hjelper. Føler kroppen er blitt strammere og magen noe mindre :-)

Dere andre da? Hvordan går det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tacomix

bare

skrive

inn!

Jeg

har

lest

denne

tråden

hver

fredag.

Jeg

synes

dere

er

flinke

noen

ganger,

jeg

har

selv

ikke

vekt

får

aldri

veid

meg.

Men

tror

jeg

har

gått

av

noen

kilo

denne

uka,

føler

det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

bare

skrive

inn!

Jeg

har

lest

denne

tråden

hver

fredag.

Jeg

synes

dere

er

flinke

noen

ganger,

jeg

har

selv

ikke

vekt

får

aldri

veid

meg.

Men

tror

jeg

har

gått

av

noen

kilo

denne

uka,

føler

det!

Heisan! Ja, du har sikksert ikke hatt mye apetitt mens du har vært syk - men å gå ned flere kilo på ei uke, er jo mye da!

Ikke tenk slanking nå da - nå skal du tenke på å få kroppen i god form igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Heisan! Ja, du har sikksert ikke hatt mye apetitt mens du har vært syk - men å gå ned flere kilo på ei uke, er jo mye da!

Ikke tenk slanking nå da - nå skal du tenke på å få kroppen i god form igjen :-)

Nei, har ikke hatt så mye apetitt nei. Men trengte denne super slankekuren kanskje, men ikke bra å ta alt på en uke. Ja, du har noe lurt i det du skriver ja. Skal prøve å ikke tenke slanking nå, får kose meg litt i helga da;)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Jeg må visst melde min ankomst i denne tråden - motivasjonen for å ta av noen kilo er endelig nogenlunde tilstede.

Har ikke helt bestemt hvor mange kilo jeg skal ned, men ligger nesten 20 over det jeg gjorde før jeg blei gravid med førstemann. Tror aldri jeg kommer ned i den matchvekta igjen, men 5-6 kilo over det hadde vært fint. :)

Veide meg mandag, og har vært kostholdsmessig flink hele uka. Ingen utskeielser! :) Tar det litt sted for steg, denne uka har jeg konsentrert meg om å begynne og spise frokost, samt ha 4-5 måltider hver dag. (Jeg har aldri spist frokost utenom da jeg var gravid, og spiser til vanlig 2 eller 3 måltider, samt sjokolade).

Vekttap første uka: Minus 2,1 kg Men det er sikkert litt vann i kroppen som har gått med. men det må da regnes for å være en god start. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må visst melde min ankomst i denne tråden - motivasjonen for å ta av noen kilo er endelig nogenlunde tilstede.

Har ikke helt bestemt hvor mange kilo jeg skal ned, men ligger nesten 20 over det jeg gjorde før jeg blei gravid med førstemann. Tror aldri jeg kommer ned i den matchvekta igjen, men 5-6 kilo over det hadde vært fint. :)

Veide meg mandag, og har vært kostholdsmessig flink hele uka. Ingen utskeielser! :) Tar det litt sted for steg, denne uka har jeg konsentrert meg om å begynne og spise frokost, samt ha 4-5 måltider hver dag. (Jeg har aldri spist frokost utenom da jeg var gravid, og spiser til vanlig 2 eller 3 måltider, samt sjokolade).

Vekttap første uka: Minus 2,1 kg Men det er sikkert litt vann i kroppen som har gått med. men det må da regnes for å være en god start. :)

Hæ? Er ikke du 55 kg, med langt brunt og glansfullt krøllete hår? Ca 170 høy og går alltid i snertne skjørt og tøff støvletter..? Sånn ser jeg for med deg, nemlig *hehe*

Jeg sitter her og vurderer å farge opp sølvstenken i håret, men tør ikke spørre om råd på dol - for ingen har vel _det_ problemet her inne *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariaflyfly

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1173431682' post='3563774]

Hæ? Er ikke du 55 kg, med langt brunt og glansfullt krøllete hår? Ca 170 høy og går alltid i snertne skjørt og tøff støvletter..? Sånn ser jeg for med deg, nemlig *hehe*

Jeg sitter her og vurderer å farge opp sølvstenken i håret, men tør ikke spørre om råd på dol - for ingen har vel _det_ problemet her inne *sukk*

Hahaha! :D Nope. Det med langt, mørkt krøllete hår er vel i grunnen det eneste som stemmer... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! :D Nope. Det med langt, mørkt krøllete hår er vel i grunnen det eneste som stemmer... ;)

:) Rart det der med å se for seg folk..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1173431682' post='3563774]

Jo, det har jeg! Dvs. ingen har vel noensinne sett meg med gråe hår, men det skyldes besøk hos frisøren hver fjerde uke! Jeg tenker at tiden går, vi blir alle eldre, men to ting skal jeg holde på så lenge som mulig: hårfargen "min", og vekten!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sprukket litt den siste uka, og gått opp igjen :-(

Nå ligger jeg på 60 kg, og vil ned til rundt 55-57

Har vært nedom der før jul, men har litt trøbbel med å stabilisere meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

80

Jeg har ikke digital vekt, så den er 80 eller 80,5

Nå vil jeg bare komme på 7-tallet........

Jeg har kun trent en gang denne uken, og i går spiste jeg snop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Velkommen i gjengen!

Så flink du er - det var jo en knallstart da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Jeg har sprukket litt den siste uka, og gått opp igjen :-(

Nå ligger jeg på 60 kg, og vil ned til rundt 55-57

Har vært nedom der før jul, men har litt trøbbel med å stabilisere meg.

Uff, kjedelig!

Men - på'an igjen nå da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

80

Jeg har ikke digital vekt, så den er 80 eller 80,5

Nå vil jeg bare komme på 7-tallet........

Jeg har kun trent en gang denne uken, og i går spiste jeg snop.

Det klarer du! Drikk masse vann og spis små måltider ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Det klarer du! Drikk masse vann og spis små måltider ofte.

Jeg føler at jeg spiser litt oftere enn før nå, og jeg drikker i alle fall mer vann. Takk for støtten. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjedelig!

Men - på'an igjen nå da!

Ja det er vel bare å bite tennene sammen og holde munnen igjen... Jeg var oppe i mellom 68-70 kg i fjor vår, så jeg har jo heldigvis ikke gått opp igjen alt sammen, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte det på fredag, så jeg veide meg i dag i stedet. Og nå skjønner jeg ingenting.

Hele denne uka har vært en eneste stor sprekk. Jeg har spist sjokolade hver dag, spist kaker på jobben og i går oppdaget jeg plutselig at jeg har drukket 1,5 liter vanlig pepsi i stedet for pepsi max - blingsa litt..

Og så viser vekta i dag at jeg har gått ned en hel kilo... Sprøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Jeg glemte det på fredag, så jeg veide meg i dag i stedet. Og nå skjønner jeg ingenting.

Hele denne uka har vært en eneste stor sprekk. Jeg har spist sjokolade hver dag, spist kaker på jobben og i går oppdaget jeg plutselig at jeg har drukket 1,5 liter vanlig pepsi i stedet for pepsi max - blingsa litt..

Og så viser vekta i dag at jeg har gått ned en hel kilo... Sprøtt!

Vittig! Litt merkelig ja.... Men du hadde kanskje en god uke i forrige uke?

Jeg har spist masse i dag - både godteri og mat. Er stinn i magen og kjenner jeg har hatt i meg alt for mye søtt. Føler det prikker i ansiktet :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...