Gå til innhold

Ser ut som jeg må være singel resten av livet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå runda 36 og enda ikke funnet meg ei å være sammen med. Har faktisk 0 erfaring.

Har heller aldri hatt noe særlig med selvtillit pga mobbing og plaging i oppveksten. Fikk ofte høre hvor stygg og lite attraktiv jeg var ble mobbet pga. at jeg er født med hareskår. .

Dette klarer ikke psykologen å hjelpe noe med selv om jeg har vært hos flere. Bare svada og "god dag mann økseskaftsvar" å få der.

Mulig det er sant ettersom de kom med bare svada.

Synes det er litt merkelig at jeg aldri har funnet noen som som er interessert i meg.

Gikk også en periode til psykolog pga depresjoner, men det heller følte jeg ikke hjalp noe, måtte komme over det på egenhånd.Har vært litt bølgedaler tidligere, men nå har jeg vert bra lenge. Har fungert bra i jobb.

Tror ikke jeg ser så lite attraktiv ut at det skulle være umulig eller gjør jeg det?

Har vært på mange forskjellige aktiviteter ,men tør ikke/klarer ikke å vise at jeg er interessert i noe mer enn å prate.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ung30

12

• santander

10

• keinstein

6

• lonelyP

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Og den siste setningen i innlegget ditt gir selv svaret :-)

Skrevet

Det er nok mest det siste du skriver,at du ikke kan eller tør vise interesse for folk enn hareskåret og utseendet ditt.

Jeg var kjempeforelsket i en gutt da jeg var rundt tjue (du er kanskje jente, da, men prinsippet er det samme) og han hadde hareskår. Men han kledde det på en måte, han var en lys og frekk og freidig fyr med stor sjøltillit og stort kvinnetekke.

Så du må nok jobbe med sjøltilliten. Lettere sagt enn gjort, det vet jeg. Men det går an. Du må i alle fall late som om du er interessert når du snakker med folk, late som om du bryr deg om hva de driver med, om de har reist mye, om de syns musikken som spilles er noe kul.

For det er det som sjarmerer: interesse, og at du virker tilstede.

:)

Lykke til!

Skrevet

Det kan vel være at dårlig selvtillit og personlige problemer her skinner såvidt mye gjennom at damene skygger unna ?

Det er nok den harde sannhet:-)

Ikke dermed sagt at hun ikke finnes, for det gjør hun sikkert! Men forsøk å løse problemene dine og skaff deg en god terapaut som faktisk kan hjelpe deg.Hvis du får forsont deg med fortida og skaffet deg bedre fotfeste i tilværelsen, skal du se at det blir lettere å få kontakt med potensielle kjærester.

Fokuser heller nå på jobben din og mest mulig sosialt samvær med kolleger og venner. Fritidsinteresser ?

Høres ut som du sliter. Da er ikke et forhold alltid av det gode, særlig ikke for den annen part.

Skrevet

Hm, hva er hareskår? Aldri hørt om.

Hvordan du ser ut vet ikke jeg, men damene er jo ikke så veldig opptatt av dét, når det kommer til stykket.

Jeg er forresten i samme båt som deg. Alltid vært singel. Er veldig sjenert, men ikke helt blåst. Problemet er som med deg, at jeg ikke tør vise at jeg er interessert. Dette gjelder også i fylla.

Så jeg prøver å ikke tenke så mye på det. Skulle jeg gått rundt og bekymra meg for at jeg kanskje aldri finner meg en å dele livet med, hadde jeg antakelig blitt veldig deprimert.

Skrevet

Det nytter i hvert fall ikke å henge med nebbet.

Skrevet

Hm, hva er hareskår? Aldri hørt om.

Hvordan du ser ut vet ikke jeg, men damene er jo ikke så veldig opptatt av dét, når det kommer til stykket.

Jeg er forresten i samme båt som deg. Alltid vært singel. Er veldig sjenert, men ikke helt blåst. Problemet er som med deg, at jeg ikke tør vise at jeg er interessert. Dette gjelder også i fylla.

Så jeg prøver å ikke tenke så mye på det. Skulle jeg gått rundt og bekymra meg for at jeg kanskje aldri finner meg en å dele livet med, hadde jeg antakelig blitt veldig deprimert.

Hareskår = leppe-/ganespalte.

Skrevet

Hareskår = leppe-/ganespalte.

Jaja. Sikkert et hinder for en del damer, men ikke alle, tror jeg.

Skrevet

Det nytter i hvert fall ikke å henge med nebbet.

Enig. Det hjelper ingenting.

"Bedre å tenke at pyttpytt. hva skal jeg med dame! Har jo hånda mi."

Snorkfrøken
Skrevet

Jeg kan garantere at det ikke er haraskåret som gjør at du er singel i alle fall. Det synes i alle fall jeg er søtt på de jeg har sett det på.

Hvordan er det prate med folk online da? Lettere å få kontakt da synes du?

Skrevet

Enig. Det hjelper ingenting.

"Bedre å tenke at pyttpytt. hva skal jeg med dame! Har jo hånda mi."

Sjekke damer må læres, og du trenger verktøy: et åpent sinn, en åpen hånd, empati og litt ekstra omtanke. Litt forutsigbarhet og generell seriøsitet er ikke å forakte. Ren og ryddig er også lurt å være.

Ikke vær gjerrig.

Vær utsøkt omtenksom mot alle hun kjenner. Indirekte virker det positivt.

Skrevet

Sjekke damer må læres, og du trenger verktøy: et åpent sinn, en åpen hånd, empati og litt ekstra omtanke. Litt forutsigbarhet og generell seriøsitet er ikke å forakte. Ren og ryddig er også lurt å være.

Ikke vær gjerrig.

Vær utsøkt omtenksom mot alle hun kjenner. Indirekte virker det positivt.

Har alt det der, men hvis du med "ikke vær gjerrig" mener at man må spandere masse drinker på byen, har jeg en mangel her.

Er nok også veldig kresen. Dét i kombinasjon med sjenerthet gir dårlig fangst. Menmen, ordner seg nok en eller annen gang.

Skrevet

Jaja. Sikkert et hinder for en del damer, men ikke alle, tror jeg.

Begge mine menn har hatt tildels svære arr på kroppen så for meg hadde det ikke spilt noen rolle i alle fall. :o)

Skrevet

Har alt det der, men hvis du med "ikke vær gjerrig" mener at man må spandere masse drinker på byen, har jeg en mangel her.

Er nok også veldig kresen. Dét i kombinasjon med sjenerthet gir dårlig fangst. Menmen, ordner seg nok en eller annen gang.

Hvor store problemer har du med å utlevere, dvs blottstille deg selv? Ikke at du skal gjøre det daglig eller mye. Bare litt til daglig og mer når det trengs.

Det er veldig fort å virke inneslutta.

Skrevet

Hvor store problemer har du med å utlevere, dvs blottstille deg selv? Ikke at du skal gjøre det daglig eller mye. Bare litt til daglig og mer når det trengs.

Det er veldig fort å virke inneslutta.

Det har jeg ikke for vane å gjøre i dagliglivet, nei. Litt mer i fylla, så klart. Kan nok oppfattes som litt reservert og kjip.

Skrevet

Det har jeg ikke for vane å gjøre i dagliglivet, nei. Litt mer i fylla, så klart. Kan nok oppfattes som litt reservert og kjip.

Mange kan lære å åpne seg. Det spørs hvilke hemmeligheter du bærer på da.

Skrevet

Mange kan lære å åpne seg. Det spørs hvilke hemmeligheter du bærer på da.

Hemmeligheter som at man har sonet for grove forbrytelser eller har vært utro?

Skrevet

Hemmeligheter som at man har sonet for grove forbrytelser eller har vært utro?

Nope. Som f eks at jeg har en diger motorsykkel i garasjen. At jeg har en svær revolver med ammunisjon nok til en krig. Noe må en ha syns jeg.

En jeg har kjent i mange år ble ganske paff over at jeg kan bruke et sveiseapparat, dreiebenk og fresemaskin. Jeg hadde ikke verdiget de greiene et ord eller noe oppmerksomhet på årevis. Merkelig fyr, Keinstein.

Skrevet

Nope. Som f eks at jeg har en diger motorsykkel i garasjen. At jeg har en svær revolver med ammunisjon nok til en krig. Noe må en ha syns jeg.

En jeg har kjent i mange år ble ganske paff over at jeg kan bruke et sveiseapparat, dreiebenk og fresemaskin. Jeg hadde ikke verdiget de greiene et ord eller noe oppmerksomhet på årevis. Merkelig fyr, Keinstein.

Jeg kan også sveise. Hva slags apparat har du?

Skrevet

Jeg kan også sveise. Hva slags apparat har du?

Jeg har ikke noe slikt sjøl. Men er god på gass og sølvlodder som en gud.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...