Gå til innhold

Ser ut som jeg må være singel resten av livet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan garantere at det ikke er haraskåret som gjør at du er singel i alle fall. Det synes i alle fall jeg er søtt på de jeg har sett det på.

Hvordan er det prate med folk online da? Lettere å få kontakt da synes du?

Har prøvd på kontakte folk på forskjellige chattekanaler og sider der du kan treffe folk på f.eks. Blink, match, møteplassen mfl. Var aktiv der også, men er ikke lettere der. Får kontakt, men den blir liksom aldri gjengjeldt. Klarer ikke holde på interessen til de lenge.

• 2 måneder senere...
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ung30

12

• santander

10

• keinstein

6

• lonelyP

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er det bare dame som er viktig at du skaffer det?

Dame er luksus, ingen selvfølgelighet. Se slik på det. Det er ingen menneskerett med kjæreste.

Det viktigste er at man har det bra med seg selv. Det virker det ikke som du har. Jobb med dét først. Kanskje får du en bonus etter hvert også.

Sant det har det ikke helt bra med meg selv. Har begynt med noe via www.changeyourlife.no virker som det hjelper. Får endret litt på tankemønster osv. Må jobbe litt med seg selv.

Skrevet

"Nei er ikke jente. Da tror jeg ikke det hadde vært noe problem."

Hehe, godt poeng. Dét er fordelen med å være jente, de får kjæreste bare de ser ok ut. Trenger ikke gjøre en innsats på byen.

DET er vel så langt fra sannheten som man kan komme...

Skrevet

Tror nok helst det er manglende selvtillit som er en årsak heller enn hareskåret. Hareskår kan faktisk være ganske sjarmerende, det gir karakter. Det er bare i barndommen og ungdommen at man blir ertet for sånt som skiller en ut.

Jeg sliter med det samme som du. Litt dårlig selvbilde og savn etter en å dele hverdagene med. Det er en ting jeg har hengende på kjøleskapet som jeg har litt tro på, men som er vanskelig å leve opp til. "Fake it till you believe it". Har du ikke selvtillit så lat som du har det. Jeg har en plan om et par uker, da skal jeg virkelig trå til og ta sjansene som måtte by seg. Jeg skal bygge meg opp i løpet av hele dagen på forskjellig vis og gå på fest, ha det gøy og prøve å finne frem til flørten igjen. Litt skummelt, fordi jeg vet at hvis jeg ikke får respons på noen måte så kommer jeg til å bli uendelig skuffet. Men jeg skal være positiv og gå for å ha en glimrende kveld. Du og jeg må bare tørre å hoppe i det. Du kan jo ta det som en øvelse til å begynne med. Den som intet våger, intet vinner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...