Gå til innhold

Xenical - erfaringer ?

annemax

Anbefalte innlegg

Jeg begynner med Xenical i morgen - og lurer på om noen vil fortelle om sine erfaringer med denne medisinen. Hvordan la du om kostholdet etter at du begynte og hvilke matvarer er det ikke så greit å spise lenger? Kan man feks steke middagen i litt (2ss) olje - eller får man da en reaksjon på det?

Selv har jeg holdt på med vektreduksjon i 6 uker før jeg nå begynner på Xenical - og jeg er spendt på om jeg bør legge om kosten min enda mer - eller om det vil gå bra.

Skriv gjerne epost dersom du ikke vil skrive erfaringene her på forum: [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog

Hei annemax

Lykke til med Xenical, jeg håper det kan fungere for deg. For å få tips om kosthold bør du kontakte Roche (firmaet som har Xenical) sine ernæringsfysiologer. De kan hjelpe deg per telefon. Be legen din om å få utdelt det skriftlige materialet som er utarbeidet i forbindelse med bruk av legemiddelet. Dette inneholder bl.a tips om kost, mosjon og motivasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...