annemax Skrevet 10. mai 2001 Skrevet 10. mai 2001 Jeg begynner med Xenical i morgen - og lurer på om noen vil fortelle om sine erfaringer med denne medisinen. Hvordan la du om kostholdet etter at du begynte og hvilke matvarer er det ikke så greit å spise lenger? Kan man feks steke middagen i litt (2ss) olje - eller får man da en reaksjon på det? Selv har jeg holdt på med vektreduksjon i 6 uker før jeg nå begynner på Xenical - og jeg er spendt på om jeg bør legge om kosten min enda mer - eller om det vil gå bra. Skriv gjerne epost dersom du ikke vil skrive erfaringene her på forum: [email protected] 0 Siter
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 12. mai 2001 Skrevet 12. mai 2001 Hei annemax Lykke til med Xenical, jeg håper det kan fungere for deg. For å få tips om kosthold bør du kontakte Roche (firmaet som har Xenical) sine ernæringsfysiologer. De kan hjelpe deg per telefon. Be legen din om å få utdelt det skriftlige materialet som er utarbeidet i forbindelse med bruk av legemiddelet. Dette inneholder bl.a tips om kost, mosjon og motivasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.