Gå til innhold

Kjære DOL-sjefer, webbiser og andre. Kan vi få et svar?


Peachy

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Kanskje folk kjenner folk på dol.

Helsedebattantene er jo en liten minoritetsgruppe, en slags clique. Ikke veit jeg.

Men det skyldes i hvert fall ikke at dol er et bra forum. For det er det ikke.

Hilsen webdesigner

Jeg får ikke inntrykk av at du finner spesielt mange her som forteller sine venner og kjente om dol.

Et annet alternativ er at du er en udugelig webdesigner. Ikke fordi du ikke kan det tekniske, men fordi du ser deg blind på andre fakter enn hva som faktisk betyr noe for oss som ikke er noe annet enn brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • santander

    35

  • Peachy

    29

  • ShitDiddelyDo

    17

  • streker paa veggen..!

    6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen

Tenkte folk kunne fylle ut nick selv, vi kunne selge doktoronline penner :)

Med nicket til de mest berømte dol'erne på labelen. Ulvinnen pennene må jo være flamme røde? ;)

dam di dam, må løpe ! lenge leve dol brukerne! alt ordner seg nok til slutt !

Et par sånne flammende røde Ulvinnepenner kunne jeg tenkt meg :-)

Der har du en vinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

streker paa veggen..!

"Min hovedparole: Ja til første svar øverst, og siste svar til slutt!"

Men det er da sånn nå også?

1. Hovedinnlegg.

2. Svar nummer 1.

3. Svar nummer 2.

Osv, osv?

Nei, det er motsatt !

Hva harru røyka nå da? :)

start

andre svar

svar til andre

første svar

svar til første

Lenke til kommentar
Del på andre sider

streker paa veggen..!

"Min hovedparole: Ja til første svar øverst, og siste svar til slutt!"

Men det er da sånn nå også?

1. Hovedinnlegg.

2. Svar nummer 1.

3. Svar nummer 2.

Osv, osv?

mente ikke være frekk altså.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke inntrykk av at du finner spesielt mange her som forteller sine venner og kjente om dol.

Et annet alternativ er at du er en udugelig webdesigner. Ikke fordi du ikke kan det tekniske, men fordi du ser deg blind på andre fakter enn hva som faktisk betyr noe for oss som ikke er noe annet enn brukere.

Jeg er en god webdesigner.

Jeg tror mest av alt det skyldes at folk her inne ikke eier estetisk sans, og har vært her så lenge at de kjenner sida like godt som sitt eget hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Nei, det er motsatt !

Hva harru røyka nå da? :)

start

andre svar

svar til andre

første svar

svar til første

Åja, nå forstår jeg hva dere mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Jeg er en god webdesigner.

Jeg tror mest av alt det skyldes at folk her inne ikke eier estetisk sans, og har vært her så lenge at de kjenner sida like godt som sitt eget hus.

Eventuelt at du ikke har vært her nok, da dine "dere er for godt vant" slår tilbake på deg og de andre forumene du har brukt mye, da du i denne tråden har vist at du ikke engang kjenner til enkle funksjoner som å bruke venstresiden til å se hvem som har svart hvem.

Jeg har derimot brukt VG og Aftenposten og lignende forum like lenge som jeg har brukt dol, og dermed langt mer enn du har brukt dol, og faller derfor ikke under "godt vant".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettskremt, serru :o

Dette er en enkel sak å fikse på om det skulle være ønskelig. Det er ikke verre enn at vi tar en avstemning blant brukerne en dag.

Hvordan blir det da med undertråder og slikt? Fortsatt like enkelt som før, eller kommer svarene over istedet for under? *blond*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt at du ikke har vært her nok, da dine "dere er for godt vant" slår tilbake på deg og de andre forumene du har brukt mye, da du i denne tråden har vist at du ikke engang kjenner til enkle funksjoner som å bruke venstresiden til å se hvem som har svart hvem.

Jeg har derimot brukt VG og Aftenposten og lignende forum like lenge som jeg har brukt dol, og dermed langt mer enn du har brukt dol, og faller derfor ikke under "godt vant".

Ikke alle er like godt egnet til å bestemme hva som er et godt og dårlig forum.

En webdesigner stiller i en klasse for seg. Skal spørre VGD-folka hva de synes om dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle er like godt egnet til å bestemme hva som er et godt og dårlig forum.

En webdesigner stiller i en klasse for seg. Skal spørre VGD-folka hva de synes om dol.

Huff, visste ikke at man måtte være utdannet webdesigner for å uttale seg om funksjonalitet og brukervennlighet. Jeg ringer privatgymnaset sporenstreks, kan ikke ha noe av denne ufaglærte synsingen lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ikke alle er like godt egnet til å bestemme hva som er et godt og dårlig forum.

En webdesigner stiller i en klasse for seg. Skal spørre VGD-folka hva de synes om dol.

Det er pisspreik og det bør du vite.

Er en dyktig gitarist bedre egnet enn andre til å fortelle om en gitarbasert låt er god eller ikke?

Selvfølgelig er han ikke det, da også du er klar over at en låt er så utrolig mye mer enn det tekniske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, visste ikke at man måtte være utdannet webdesigner for å uttale seg om funksjonalitet og brukervennlighet. Jeg ringer privatgymnaset sporenstreks, kan ikke ha noe av denne ufaglærte synsingen lenger.

Idiotprat, du må gjerne uttale deg. Men la oss bruke et presist språk, sette fingern på hva som er bra og dårlig. Ikke bare "jeg liker dol fordi jeg har vært her i 10 år".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er pisspreik og det bør du vite.

Er en dyktig gitarist bedre egnet enn andre til å fortelle om en gitarbasert låt er god eller ikke?

Selvfølgelig er han ikke det, da også du er klar over at en låt er så utrolig mye mer enn det tekniske.

En gitarist er vel som regel bedre egnet til å fortelle om en gitarsolo er bra eller dårlig.

Den vanlige mannen i gata er i hvert fall ikke bedre til å fortelle hvilket parti som er best enn en som faktisk har studert statsvitenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

En gitarist er vel som regel bedre egnet til å fortelle om en gitarsolo er bra eller dårlig.

Den vanlige mannen i gata er i hvert fall ikke bedre til å fortelle hvilket parti som er best enn en som faktisk har studert statsvitenskap.

"Den vanlige mannen i gata er i hvert fall ikke bedre til å fortelle hvilket parti som er best enn en som faktisk har studert statsvitenskap."

Hehe, det her blir bare for dumt. Hvor gammel er du? Du sitter her og gjør partipolitikk til noe teknisk, helt uten å ta forbehold i enkeltindividets syn på hvordan samfunnet bør fungere, og hva som passer den enkelte best.

Politikk er ikke matematikk med ett svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotprat, du må gjerne uttale deg. Men la oss bruke et presist språk, sette fingern på hva som er bra og dårlig. Ikke bare "jeg liker dol fordi jeg har vært her i 10 år".

Har heller ikke sagt "jeg liker dol fordi jeg har vært her i 10 år". Har forklart hvorfor jeg liker dol, og du mener tydeligvis at du har monopol på å mene hva som er best ved et forum fordi du er webdesigner.

Er enig med deg i at noe bør endres, men det er jo faktisk meldt om at det BLIR endringer. La oss heller diskutere hvor bra/dårlig DOL er når vi får se hvordan det blir etter forandringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Den vanlige mannen i gata er i hvert fall ikke bedre til å fortelle hvilket parti som er best enn en som faktisk har studert statsvitenskap."

Hehe, det her blir bare for dumt. Hvor gammel er du? Du sitter her og gjør partipolitikk til noe teknisk, helt uten å ta forbehold i enkeltindividets syn på hvordan samfunnet bør fungere, og hva som passer den enkelte best.

Politikk er ikke matematikk med ett svar.

"Hehe, det her blir bare for dumt. Hvor gammel er du?"

Festlig, du.

"Du sitter her og gjør partipolitikk til noe teknisk, helt uten å ta forbehold i enkeltindividets syn på hvordan samfunnet bør fungere, og hva som passer den enkelte best.

Politikk er ikke matematikk med ett svar."

Nei vel, så hvorfor er politikerne så bastante da? De snakker jo som om det finnes ETT riktig system og ETT riktig svar på ethvert politisk spørsmål.

Hvis det ikke finnes det, hadde vel ingen brydd seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Den vanlige mannen i gata er i hvert fall ikke bedre til å fortelle hvilket parti som er best enn en som faktisk har studert statsvitenskap."

Hehe, det her blir bare for dumt. Hvor gammel er du? Du sitter her og gjør partipolitikk til noe teknisk, helt uten å ta forbehold i enkeltindividets syn på hvordan samfunnet bør fungere, og hva som passer den enkelte best.

Politikk er ikke matematikk med ett svar.

Forresten trenger det ikke kun være ett svar i matematikk heller.

Ta f eks trigonometriske utregninger. Der får man ofte ikke bare ett svar, men et svar som kan multipliseres opp til et multiplum av for eksempel pi halve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke sagt "jeg liker dol fordi jeg har vært her i 10 år". Har forklart hvorfor jeg liker dol, og du mener tydeligvis at du har monopol på å mene hva som er best ved et forum fordi du er webdesigner.

Er enig med deg i at noe bør endres, men det er jo faktisk meldt om at det BLIR endringer. La oss heller diskutere hvor bra/dårlig DOL er når vi får se hvordan det blir etter forandringene.

Det virker som om mange her mener sine meninger er bedre enn mine. DERFOR er jeg så bastant. Jeg setter hardt mot hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om mange her mener sine meninger er bedre enn mine. DERFOR er jeg så bastant. Jeg setter hardt mot hardt.

Du har like stor rett til å ha en mening som alle oss andre, men da må du unne oss å ha vår mening også.

Selv om du påstår at du er webdesigner, vil jeg ikke automatisk tillegge din mening større vekt enn andre her inne. En side som funker er bra selv om man ikke vet hva slags teori som ligger bak, det er vel hele vitsen med bra webdesign.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Har heller ikke sagt "jeg liker dol fordi jeg har vært her i 10 år". Har forklart hvorfor jeg liker dol, og du mener tydeligvis at du har monopol på å mene hva som er best ved et forum fordi du er webdesigner.

Er enig med deg i at noe bør endres, men det er jo faktisk meldt om at det BLIR endringer. La oss heller diskutere hvor bra/dårlig DOL er når vi får se hvordan det blir etter forandringene.

Fyren er et kveruleringstroll. Alternativet er at han er utrolig trangsynt.

Uansett: Ingen grunn til å svare ham mer.

Men når kommer denne nye designen? Var det ikke snakk om et par dager for et par dager siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...