Gå til innhold

Oppfordring: Copy and paste det dere svarer på!


santander

Anbefalte innlegg

Noe vi mangler på dol er en funksjon så man kan legge ved det man svarer på. Når jeg får et svar, vet jeg ofte ikke hvilket innlegg det er svar på. Jeg må da gå tilbake til trådet-funksjonen og trykke meg gjennom innleggene til jeg finner riktig innlegg. Håpløst.

Oppfordring: Copy and paste det dere svarer på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare gå inn på "se tråd" før du åpner svaret til deg, så ser du hvilket innlegg det er svart på.

Du ser jo ikke HVILKET innlegg det er svar på, bare hvilken tråd det er i.

I en debatt med opp mot 100 innlegg, vises det på ingen måte hvor i tråden dette svaret er plassert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser jo ikke HVILKET innlegg det er svar på, bare hvilken tråd det er i.

I en debatt med opp mot 100 innlegg, vises det på ingen måte hvor i tråden dette svaret er plassert.

Jo, for det står under, litt innrykket i forhold til det innlegget det er svart på. See?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Jo, for det står under, litt innrykket i forhold til det innlegget det er svart på. See?

Er ikke så lett å finne tilbake til akkurat din kommentar du får svar på, OM det er en tråd hvor det kommer inn mange svar, raskt, og hvor tråden allerede er middels lang eller lang.

Men jeg synes nå trådene funker greit for min del, synes vg's diskusjonsforum er håpløs i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så lett å finne tilbake til akkurat din kommentar du får svar på, OM det er en tråd hvor det kommer inn mange svar, raskt, og hvor tråden allerede er middels lang eller lang.

Men jeg synes nå trådene funker greit for min del, synes vg's diskusjonsforum er håpløs i forhold.

Jeg synes det funker helt supert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, for det står under, litt innrykket i forhold til det innlegget det er svart på. See?

Nei, der er jeg faktisk enig med santander, det er vanskelig å finne ut hva det egentlig er svart på dersom man ikke har tatt med spørsmålet man svarer på.

Og selv om man går tilbake til se tråd, så er det vanskelig om man alt har lest hele tråden så alt er rødt, kanskje har man svart flere ganger tidligere i tråden sånn at ens nick er med flere steder - da er det ikke lett å finne akkurat det innlegget man er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser jo ikke HVILKET innlegg det er svar på, bare hvilken tråd det er i.

I en debatt med opp mot 100 innlegg, vises det på ingen måte hvor i tråden dette svaret er plassert.

Dersom det er i en tråd du har lest mye, vil flesteparten være røde og du vil se at svaret til deg er blått.

Omvendt: Svært få leste svar gjør at det lønner seg å klikke på svaret ditt og få det rødt før du går inn i den blå-dominerte lista og finner svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, der er jeg faktisk enig med santander, det er vanskelig å finne ut hva det egentlig er svart på dersom man ikke har tatt med spørsmålet man svarer på.

Og selv om man går tilbake til se tråd, så er det vanskelig om man alt har lest hele tråden så alt er rødt, kanskje har man svart flere ganger tidligere i tråden sånn at ens nick er med flere steder - da er det ikke lett å finne akkurat det innlegget man er ute etter.

Synes det er greit å se hvor det er svart, når svaret under mitt røde svar er blått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er i en tråd du har lest mye, vil flesteparten være røde og du vil se at svaret til deg er blått.

Omvendt: Svært få leste svar gjør at det lønner seg å klikke på svaret ditt og få det rødt før du går inn i den blå-dominerte lista og finner svaret.

Nå er det sjelden jeg går på se tråd fra min egen svarliste, jeg klikker rett på svaret for jeg er så nysgjerrig og så hender det at jeg lurer på hva i all verden jeg har svart som har ført til et slikt svar! :o) Og da er jo som regel det meste rødt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er greit å se hvor det er svart, når svaret under mitt røde svar er blått.

Jo, men man leser da som oftest svaret først, ut fra sin egen svarliste eller fra 100 nyeste? Og da blir jo også det innlegget rødt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det sjelden jeg går på se tråd fra min egen svarliste, jeg klikker rett på svaret for jeg er så nysgjerrig og så hender det at jeg lurer på hva i all verden jeg har svart som har ført til et slikt svar! :o) Og da er jo som regel det meste rødt da...

Jammen hvis du greier å styre deg litt, så husker du å trykke på se tråd før du leser svaret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men man leser da som oftest svaret først, ut fra sin egen svarliste eller fra 100 nyeste? Og da blir jo også det innlegget rødt...

Nei, jeg pleier å trykke på se tråd først, så leser jeg hva jeg skrev, og så hva vedkommende har svart på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom det er i en tråd du har lest mye, vil flesteparten være røde og du vil se at svaret til deg er blått.

Omvendt: Svært få leste svar gjør at det lønner seg å klikke på svaret ditt og få det rødt før du går inn i den blå-dominerte lista og finner svaret.

Det er tungvinnt da!

Den blå/lilla-greia funker bare hvis du sitter på samme PC. Bytter du PC, f eks er på dol på jobben, er det håpløst igjen.

En nettside skal være oversiktlig og logisk samme hvilken PC du sitter på.

Og hva hvis du er fargeblind?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Nei, jeg pleier å trykke på se tråd først, så leser jeg hva jeg skrev, og så hva vedkommende har svart på.

Sånn gjør jeg det også alltid.

Det er ikke mye vits i å lese at noen har skrevet "helt enig!" eller motsatt til meg, om jeg ikke sjekker først hva de har svart meg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn gjør jeg det også alltid.

Det er ikke mye vits i å lese at noen har skrevet "helt enig!" eller motsatt til meg, om jeg ikke sjekker først hva de har svart meg på.

Nei, og hvis jeg er så uheldig å komme borti linken til svaret før jeg har lest hva de svarer på, blir jeg dritsur. Hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen hvis du greier å styre deg litt, så husker du å trykke på se tråd før du leser svaret. :)

For det gjør vi, såh! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og hvis jeg er så uheldig å komme borti linken til svaret før jeg har lest hva de svarer på, blir jeg dritsur. Hehe. :)

Gjett om jeg kjenner meg igjen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg pleier å trykke på se tråd først, så leser jeg hva jeg skrev, og så hva vedkommende har svart på.

Æsj. Så kontrollerte dere er da. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...