Gå til innhold

Snart, snart

Gjest løsningen

Anbefalte innlegg

Gjest løsningen

skal jeg inn og ha slankeoperasjon. Har ventet i ett år og må si at det blir spennende! Har prøvd alt i alle år, og fire ganger klart å gå ned 20-30 kg, men det blir verre og verre for hver gang, og det varer som regel bare et par år før alt har vært på plass igjen. Nå skal det endelig bli en permanent løsning, og jeg gleder meg til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende. Men er du forberedt på det som kommer etterpå?

Jeg synes det virker så trist å ikke kunne spise mat omtrent overhodet. Og å måtte bruke en hel dag på å få i seg nok vitaminer og mineraler.

Samtidig virker det som en god løsning for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest løsningen

Så spennende. Men er du forberedt på det som kommer etterpå?

Jeg synes det virker så trist å ikke kunne spise mat omtrent overhodet. Og å måtte bruke en hel dag på å få i seg nok vitaminer og mineraler.

Samtidig virker det som en god løsning for mange.

Ja, jeg er forberedt, og etter å ha vært overvektig fra jeg var barn er jeg fed-up av det. Jeg sier til meg selv at jeg kan kose meg med knøttsmå porsjoner - og så kan jeg (skal jeg) jo spise ofte, da!

Det vil forlenge livet mitt med minst 20 år sier legen. Jeg har barn og vil jo helst se dem vokse opp og følge dem så langt som mulig. Så jeg GLEDER meg til å få det unnagjort og få av ca 60 kg unødvendig masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...