Gjest løsningen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 skal jeg inn og ha slankeoperasjon. Har ventet i ett år og må si at det blir spennende! Har prøvd alt i alle år, og fire ganger klart å gå ned 20-30 kg, men det blir verre og verre for hver gang, og det varer som regel bare et par år før alt har vært på plass igjen. Nå skal det endelig bli en permanent løsning, og jeg gleder meg til det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Så spennende. Men er du forberedt på det som kommer etterpå? Jeg synes det virker så trist å ikke kunne spise mat omtrent overhodet. Og å måtte bruke en hel dag på å få i seg nok vitaminer og mineraler. Samtidig virker det som en god løsning for mange. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest løsningen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Så spennende. Men er du forberedt på det som kommer etterpå? Jeg synes det virker så trist å ikke kunne spise mat omtrent overhodet. Og å måtte bruke en hel dag på å få i seg nok vitaminer og mineraler. Samtidig virker det som en god løsning for mange. Ja, jeg er forberedt, og etter å ha vært overvektig fra jeg var barn er jeg fed-up av det. Jeg sier til meg selv at jeg kan kose meg med knøttsmå porsjoner - og så kan jeg (skal jeg) jo spise ofte, da! Det vil forlenge livet mitt med minst 20 år sier legen. Jeg har barn og vil jo helst se dem vokse opp og følge dem så langt som mulig. Så jeg GLEDER meg til å få det unnagjort og få av ca 60 kg unødvendig masse! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.