Gå til innhold

Acomplia

krell

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurte på om du vet noe om det relativt nye produkte Acomplia som nå er å få i Norge. Jeg sliter selv med overvekt og har en venninde som har prøvd medikamentet med god virkning. Jeg har lest at det er et cannabis stoff, vil det si at man blir påvirket av det på samme måte som marihuana? I så fall er det utelukket for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lille trille p

Har lest at det er frykteli mange fler bivirkninger med dette enn med xenical....Ville sterkt vurdert å prøve noe annet. Mer vet jeg ikke, søk på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er ikke slik at du blir påvirket av det på samme måte som marihuana. Da ville dette medikamentet ikke ha blitt godkjent. Medikamentet har vært utprøvd i kliniske studier på mennesker og det har en vektreduserende effekt. Kanskje ikke så stor effekt alene, med bare 5 kilo vekttap på ett år, men hvis det brukes sammen med livsstilsendringer er vekttapet betydelig, og selvfølgelig avhengig av endringene du gjør innen matvaner og aktiviteter. Det har omtrent samme vektreduserende effekt som de andre medikamentene vi har i overvektsbehandlingen, som medisinene reductil og xenecahl. Her kan vekttapet sammen med livsstilsendringer utgjøre alt fra 8 kilo på ett år til 40 kilo på ett år. Husk at livsstilsendringene må du gjøre selv, men medisinen vil gi deg drahjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...