Gjest Helledussen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hvilken bar er den beste? Spiste nutrilett brownie i går, og den var faktisk veldig ok. Hadde aldri trodd det! Hvilken liker du best? Har hørt atkins eller var det fedon, skal ha en som er veldig god, men husker ikke hvilken....syns nutrilett sin hadde noe ettersmak...det var det eneste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowy Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Fedon Lindberg bar med karamell, kom best ut i en test jeg leste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BessieBie Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Av de jeg har smakt synes jeg Nutrilett har de beste, spesielt den med peanøtter:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest karbojunkie Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Fedon Lindberg bar med karamell, kom best ut i en test jeg leste. Fedon barene er best, men de er litt harde så en må ha gode tenner 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.