Gå til innhold

Vrææl. Nå ble jeg kjempeskuffa


Gyda

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at det kommer flere funksjonaliteter etterhvert, og jeg skal vente med å etterlyse for mye av det jeg savner. Men _en_ ting jeg regner med blir slik som dette (og det var akkurat det jeg frykta da det ble forhåndsannonsert at man skulle over fra vertikalt- til horisontaltdelt vindu), er at man ser bare 7-8 hovedinnlegg, og enda verre: Bare en bitteliten brøkdel av en tråd om man pakker ut en der flere har svart. Forferdelig uoversiktlig i forhold til før!

Og få bort gulfargen og øk fontstørrelsen!

Jeg gråter noen tårer for denne forringelsen av dol - samtidig som jeg kjenner jeg blir sinna og ikke har lyst til være her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig! Ble kjempeskuffa da vi faktisk ble lovet at ingenting skulle gjøres med trådlisten, bortsett fra horisontaldelingen og at innleggene skulle komme i omvendt rekkefølge. Dette er jo helt grusomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rrose

Helt enig! Ble kjempeskuffa da vi faktisk ble lovet at ingenting skulle gjøres med trådlisten, bortsett fra horisontaldelingen og at innleggene skulle komme i omvendt rekkefølge. Dette er jo helt grusomt!

Undertegner her. Foreløpig er dette alt for uoversiktelig. jeg finner i frem i noe og jeg ser ikke hva andre skriver eller hvordan trådene går. Nei dette var ikke bra! dessuten ser jeg ikke om folk skriver til meg! Det er jo noe av det hyggelige her...samtalene som foregår mellom brukerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Og når de nå etter en syretripp først har funnet ut at de skulle gå for for horisontal deling av innlegg og tråder, er det intet håp for bedring.

Det er ingen som har flere meter høye skjermer, noe som gjør det umulig å få hovedoppsettet bedre enn hva tilfellet er nå. At det inntil videre mangler funksjoner er en ting. Disse kommer ganske sikker på plass igjen. Det hjelper dog fint lite når det å følge en diskusjon i en tråd som består av mer enn 8 innlegg blir fryktelig tungt.

Hvem gidder det?

Jeg antar også at de må øke fontstørrelsen en hel del, og i så fall blir det ikke engang plass de de nåværende 8 trådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig.

Og dessuten, hva er det med dette ID-greiene nederst på siden?? Om noen nå skal skrive et sensitivt innlegg, må man altså opprette en ny profil for kun slikt bruk? Hvis ikke kan man jo se hvem som har skrevet innlegget, til tross for annet nick. Greit nok med hensyn til troll o.l, men veldig tungvint for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når de nå etter en syretripp først har funnet ut at de skulle gå for for horisontal deling av innlegg og tråder, er det intet håp for bedring.

Det er ingen som har flere meter høye skjermer, noe som gjør det umulig å få hovedoppsettet bedre enn hva tilfellet er nå. At det inntil videre mangler funksjoner er en ting. Disse kommer ganske sikker på plass igjen. Det hjelper dog fint lite når det å følge en diskusjon i en tråd som består av mer enn 8 innlegg blir fryktelig tungt.

Hvem gidder det?

Jeg antar også at de må øke fontstørrelsen en hel del, og i så fall blir det ikke engang plass de de nåværende 8 trådene.

Nettopp. Det er en kjempetabbe å gå over fra vertikaldelt design når resultatet blir så til de grader dårlig.

Jeg trodde poenget var å gjøre funksjonaliteten bedre. Hva i alle grønne skoger er bedre med dette?

Hvordan er det mulig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ukjent skribent

Jeg er enig.

Og dessuten, hva er det med dette ID-greiene nederst på siden?? Om noen nå skal skrive et sensitivt innlegg, må man altså opprette en ny profil for kun slikt bruk? Hvis ikke kan man jo se hvem som har skrevet innlegget, til tross for annet nick. Greit nok med hensyn til troll o.l, men veldig tungvint for mange.

Jøss, det må jeg prøve. Undertegner altså med ukjent, men er fei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Jøss, det må jeg prøve. Undertegner altså med ukjent, men er fei :)

Ja - skrev altså en som ukjent skribent og det gikk det, men mitt UserID (eller hva det het) er likt om jeg undertegner med fei eller ukjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ja - skrev altså en som ukjent skribent og det gikk det, men mitt UserID (eller hva det het) er likt om jeg undertegner med fei eller ukjent.

Det burde ikke være mulig å bytte nick i det hele tatt.

Men det bør være unntak fra denne regelen på legeforumene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - skrev altså en som ukjent skribent og det gikk det, men mitt UserID (eller hva det het) er likt om jeg undertegner med fei eller ukjent.

Jeg vil tro at den synes for oss bare midlertidig, og er ment som et verktøy bare for webbis. Det blir sikkert fjerna snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det burde ikke være mulig å bytte nick i det hele tatt.

Men det bør være unntak fra denne regelen på legeforumene.

Enig i at det ikke bør være mulig på Åpent, men dette likte jeg ikke helt.

Jeg har ikke noe skjule, men mange her har jo det. F.eks på psykiatri. Om man har mistanke om at noen der er noen som vanligvis skriver under et annet nick, er det jo kjempelett å finne ut av nå. Da bør man i allefall ha muligheten til å starte på scratch, og at ikke en eller annen gærning kan sitte å sammenligne ID-er på forskjellige innlegg og dermed kanskje finne ut av mer enn sunt er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det ikke bør være mulig på Åpent, men dette likte jeg ikke helt.

Jeg har ikke noe skjule, men mange her har jo det. F.eks på psykiatri. Om man har mistanke om at noen der er noen som vanligvis skriver under et annet nick, er det jo kjempelett å finne ut av nå. Da bør man i allefall ha muligheten til å starte på scratch, og at ikke en eller annen gærning kan sitte å sammenligne ID-er på forskjellige innlegg og dermed kanskje finne ut av mer enn sunt er.

*pling* Og så var feltet borte ...

Det var som jeg spådde - bare en midlertidig greie som stod der mens omlegginga pågikk. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

streker paa veggen..!

Hehe. Jeg håper du er enig om jeg ikke slår også.

kanskje jeg liker og bli slått litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...