Gå til innhold

Tror dette blir bra jeg


double

Anbefalte innlegg

Var masse syt og klaging forrige gang det ble gjort store endringer her også. Husker ikke årstallet, men det er lenge siden. Når dette får gått seg til og alle funksjoner er på plass, tror jeg det kan bli bra :)

Synes faktisk dette blir mer oversiktlig og mere lettlest enn tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper også det :-) Men jeg er ikke helt overbevist før 100 nyeste, svar til meg, merking av leste innlegg og litt sånn diverse er på plass igjen.

Men folk er vanedyr, så det er ikke så rart det blir litt spetakkel når man må venne seg til en såpass stor forandring som de har gjort her nå... hehe :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Redaktør/daglig leder

Åååå... takk! Men vær forsiktig med hvor positiv innstilling du viser, ellers utnevner vi deg til æresmedlem (sammen med jente31)... Og gudene vet hvilke konsekvenser du da kan bli utsatt for her i forum... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå... takk! Men vær forsiktig med hvor positiv innstilling du viser, ellers utnevner vi deg til æresmedlem (sammen med jente31)... Og gudene vet hvilke konsekvenser du da kan bli utsatt for her i forum... ;o)

Kan dere ikke svare litt på de mindre positive spørsmålene også? Vi vil jo gjerne bruke DOL som før, men det virker mildt sagt vanskelig med disse endringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Åååå... takk! Men vær forsiktig med hvor positiv innstilling du viser, ellers utnevner vi deg til æresmedlem (sammen med jente31)... Og gudene vet hvilke konsekvenser du da kan bli utsatt for her i forum... ;o)

Blir sikkert bra når alt kommer på plass. Er jo noe en mangler nå foreløpig.

Men jeg synes at teksten når man skriver og leser er litt i minste laget, mulig det er jeg som er for gammel til å være her? He he. Også er det fargen som er litt vond for øynene mine.

Men regner med at vi kommer inn i hvordan nye dol er også. Var jo mye klaging når det var forandringer forrige gang også.

Skal bli spennende å se når alt kommer på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mista nikket

Jeg ser at userid din er veeldig lav, har du vært mange år på dol? Lurer bare på det, for mange "nyere" nick har høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Åååå... takk! Men vær forsiktig med hvor positiv innstilling du viser, ellers utnevner vi deg til æresmedlem (sammen med jente31)... Og gudene vet hvilke konsekvenser du da kan bli utsatt for her i forum... ;o)

Men er det ikke mulig å beholde layouten på siden ellers, men dele det gule feltet vertikalt og få det samme trådoppsettet som før? Da har man smalere felt å skrive, på men samtidig MYE bedre tråd-oversikt.

Og siden dere har reklame fem cm lenger ut enn det gule feltet øverst, så går det vel an å utvide det gule feltet i bredden også?

Fargen og markering av leste innlegg regner jeg med dere gjør noe med etterhvert - tatt i betraktning at kun to av alle som har svar dere i kveld synes det er ok, så sier jo det noe om hva brukerne deres synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også dette ser rimelig bra ut, men det funker ikke for meg å lese her før markeringen av leste innlegg er på plass. Regner med at de fikser det snart.

Ramaskrik var det forrige gang også om hvor håpløst det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også dette ser rimelig bra ut, men det funker ikke for meg å lese her før markeringen av leste innlegg er på plass. Regner med at de fikser det snart.

Ramaskrik var det forrige gang også om hvor håpløst det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at userid din er veeldig lav, har du vært mange år på dol? Lurer bare på det, for mange "nyere" nick har høyere.

Ja, jeg har vært her lenge :)

Har holdt til her i mange år og fått med meg en god del av DOL's historie. De siste årene har jeg stort sett bare vært innom og lest litt, men nå hender det jeg skriver noen innlegg også.

Husker noen av de gamle nick'ene, som f.eks flisgubben, andor, gyrken, solsikke og hulkert. Mange andre av de gamle er her fortsatt. Har aldri gjort noe stor nummer av meg selv, så det er neppe noen av dem som husker meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå... takk! Men vær forsiktig med hvor positiv innstilling du viser, ellers utnevner vi deg til æresmedlem (sammen med jente31)... Og gudene vet hvilke konsekvenser du da kan bli utsatt for her i forum... ;o)

De Gode Mennesker blir stoppet ut og satt i resepsjonen, eksempler til etterfølgelse.

Hadde ikke skrifta vært så liten, så kunne jeg oppdaget skrivefeilene mine, men det er fint å få testet brillene sine. Sveisepunktene på netthinnene mine kommer nå til full verdighet, jeg ser ikke forskjell på øoeac med denne størrelsen. CTRL + i IE gjør at karakterene flyter sammen, så det kan jeg ikke bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

Ja, jeg har vært her lenge :)

Har holdt til her i mange år og fått med meg en god del av DOL's historie. De siste årene har jeg stort sett bare vært innom og lest litt, men nå hender det jeg skriver noen innlegg også.

Husker noen av de gamle nick'ene, som f.eks flisgubben, andor, gyrken, solsikke og hulkert. Mange andre av de gamle er her fortsatt. Har aldri gjort noe stor nummer av meg selv, så det er neppe noen av dem som husker meg :)

Jeg kan ikke si at jeg husker deg, men jeg husker noen av de nicka du nevnte. Jeg så at du hadde brukerid på litt over 100 så jeg antok du har vært her lenge. Selv har jeg på 800 og no. Ser at de har tatt det vekk nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har vært her lenge :)

Har holdt til her i mange år og fått med meg en god del av DOL's historie. De siste årene har jeg stort sett bare vært innom og lest litt, men nå hender det jeg skriver noen innlegg også.

Husker noen av de gamle nick'ene, som f.eks flisgubben, andor, gyrken, solsikke og hulkert. Mange andre av de gamle er her fortsatt. Har aldri gjort noe stor nummer av meg selv, så det er neppe noen av dem som husker meg :)

Jeg husker deg, tenkte jeg skulle si hei da jeg oppdaget at du var aktiv igjen for en uke eller så siden men det passet ikke helt i akkurat den tråden. Nå kan jeg si det: Hei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker deg, tenkte jeg skulle si hei da jeg oppdaget at du var aktiv igjen for en uke eller så siden men det passet ikke helt i akkurat den tråden. Nå kan jeg si det: Hei! :)

Åhh.. jeg er husket!

Hei, til deg også birdie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at userid din er veeldig lav, har du vært mange år på dol? Lurer bare på det, for mange "nyere" nick har høyere.

userid? åssen ser du det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente31

Åååå... takk! Men vær forsiktig med hvor positiv innstilling du viser, ellers utnevner vi deg til æresmedlem (sammen med jente31)... Og gudene vet hvilke konsekvenser du da kan bli utsatt for her i forum... ;o)

Med de konsekvenser du nevner man kan bli utsatt for som æresmedlem, så tror jeg at jeg velger å være et vanlig medlem, hehe..

Jeg syns designet er stilig og mer moderne/tidsriktig.

Men jeg er enig med flere i at det øverste vinduet er for lite/smalt (uoversiktlig) og at det var mye bedre da det var vertikaldelt. For nå "drar" man også hele siden med seg, om du forstår hva jeg mener.

Skriften (når man skriver) er også for liten.. Det er et helseforum, og alle ser ikke like bra :-)

Kansje er det bare en vanesak, men hittil har det vært slitsomt/tungvint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Åhh.. jeg er husket!

Hei, til deg også birdie :)

Klart du blir huska:-) Jeg slenger også innimellom. Oftest fordi jeg lurer på noe, og her inne er det alltid noen som kan svare:-) Jeg håper alt står bra til med eg og slenger ut en liten klem i cyberspace. Lurer forresten på hvilken brukerid jeg har.. Ha en fin sommer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...