Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal jeg svare på når det er ferdig:o)

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Og når blir det ferdig? Selve trådlisten var forferdelig uoversiktlig. Ingen "hovedinnlegg" lenger, bare en haug med innlegg etter hverandre. Savner også den røde prikken ved svar fra fagperson.

Skrevet

Ka tid skal denne dol vera ferdig? Likte best den gamle eg :-(

Skrevet

Og når blir det ferdig? Selve trådlisten var forferdelig uoversiktlig. Ingen "hovedinnlegg" lenger, bare en haug med innlegg etter hverandre. Savner også den røde prikken ved svar fra fagperson.

Enig!

ylvali1365381015
Skrevet

Stort sett bra, selv den gule fargen synes jeg begynner å blekne... Om den da ikke er dempet noe allerede?

Eneste jeg vil sette fingeren på (og som jeg håper de vil endre iom alle protestene) er det nye oppsettet der man må lese seg nedover en lang remse...mister oversikten og irriteres av det. Det er jo mindre brukervennlig rett og slett.

Gjest trultemor26
Skrevet

Det kommer, garantert.

Skrevet

Så langt er jeg ikke spesielt fornøyd.

Skriften er alt for liten. Det er vanskelig å få oversikt over innleggene. Fargen er forstyrrende, men den kan jeg kanskje venne meg til.

Jeg savner "Svar til meg" også.

Jeg liker ikke at det er horisontalt inndelt, og at man ser mye mindre av innleggsoversikten.

Så konklusjonen er så langt at jeg ikke liker det.

Men vi får nå se da...

• 1 måned senere...
Skrevet

Så langt er jeg ikke spesielt fornøyd.

Skriften er alt for liten. Det er vanskelig å få oversikt over innleggene. Fargen er forstyrrende, men den kan jeg kanskje venne meg til.

Jeg savner "Svar til meg" også.

Jeg liker ikke at det er horisontalt inndelt, og at man ser mye mindre av innleggsoversikten.

Så konklusjonen er så langt at jeg ikke liker det.

Men vi får nå se da...

Eg finn ikkje ut av den nye dol :-( Likte mykje betre den gamle...

jubalong70
Skrevet

Eg finn ikkje ut av den nye dol :-( Likte mykje betre den gamle...

Har du endret oppsettet tilbake til vertikal inndeling?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...