Gå til innhold

Markering av leste innlegg

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Bra at gulfargen forsvant. Fersken er bedre.

Men når jeg har vært inne i et forum og lest alle innlegg i en tråd, så får innleggene en annen farge. Fint! Men når jeg så tar opp Siste innlegg (25/50/100) - så er ikke de leste innleggene farget lenger.

Kan dere fikse det slik at leste innlegg forbilr markerte uansett om en hopper fra forum til forum og ut og inn av Siste 100?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270509-markering-av-leste-innlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daglig leder/redaktør

Fargen er fortsatt gul (fargekode: #ffffcc), men oppleves litt forskjellig på ulike skjermer. Men så lenge du er happy med fersken er det jo bare bra :))

Det andre du etterspør, nemlig dette med lest link ettersom du veksler mellom siste 25, 50, 100 og selve trådlisten, er litt mer tricky. Tror ikke vi klarer å finne en god løsning på det med en gang. Vi vurderer imidlertid også andre løsninger hvor siste 25-100 ikke vises i et popup-vindu, men venter litt med å ta en avgjørelse på det til vi har løst de mest kritiske tingene her.

Gjest prust

Fargen er fortsatt gul (fargekode: #ffffcc), men oppleves litt forskjellig på ulike skjermer. Men så lenge du er happy med fersken er det jo bare bra :))

Det andre du etterspør, nemlig dette med lest link ettersom du veksler mellom siste 25, 50, 100 og selve trådlisten, er litt mer tricky. Tror ikke vi klarer å finne en god løsning på det med en gang. Vi vurderer imidlertid også andre løsninger hvor siste 25-100 ikke vises i et popup-vindu, men venter litt med å ta en avgjørelse på det til vi har løst de mest kritiske tingene her.

Takk for svar.

Når du først er her, så kommer jeg med noen flere innspill:

Kan dere øke avstandene på "trappetrinnene" slik at det er lettere å se hvilke svar som hører inn under hvilket innlegg i en lang og komplisert tråd? I den gamle versjonen var det mye enklere å se hvem som hadde svart hvem.

Og så savner jeg en markering av hovedinnlegg (grå prikk i den gamle versjonen) og selvfølgelig markering av svar fra fagperson.

Svar til meg - regner jeg med at dere snart får på plass!

Så forresten at forum for spiseforstyrrelser er åpen for innlegg nå. Det er vel ikke riktig?

Bokstavstørrelsen når en skriver er mikroskopisk, selv om jeg nå sitter ved en vanlig kontor-pc med flatskjerm. Kan dere få den større?

Ja, det hadde vært ønskelig med 100 nyeste som ikke er en popup. Jeg får ikke markert leste innlegg på 100 nyeste i Firefox, og da er jo poenget litt borte.

Kan vi vær så snill å få vertikalt oppsett og større skrift? Dette er så smått og knølete på en laptopskjerm.

Forresten, før var det "eldre innlegg" og "nyere innlegg"-knapp både oppe og nede på trådlisten. Det er veldig irriterende å måtte scrolle opp hele tiden når man skal gå tilbake.

Ønsker også at når man klikker på "vis alle" at man slipper å trykke på den igjen når man går på "forrige side".

Er det lenge til "svar til meg"- funksjonen kommer tilbake? Håper ikke det også blir en popupboks hvor innleggene ikke blir markert, for da er det faktisk ikke brukbart å være her lenger.

Og fra Gyda og meg: Vertikalt oppsett, takk! ;)

Gjest Webmaster, Utv.

Takk for svar.

Når du først er her, så kommer jeg med noen flere innspill:

Kan dere øke avstandene på "trappetrinnene" slik at det er lettere å se hvilke svar som hører inn under hvilket innlegg i en lang og komplisert tråd? I den gamle versjonen var det mye enklere å se hvem som hadde svart hvem.

Og så savner jeg en markering av hovedinnlegg (grå prikk i den gamle versjonen) og selvfølgelig markering av svar fra fagperson.

Svar til meg - regner jeg med at dere snart får på plass!

Så forresten at forum for spiseforstyrrelser er åpen for innlegg nå. Det er vel ikke riktig?

Bokstavstørrelsen når en skriver er mikroskopisk, selv om jeg nå sitter ved en vanlig kontor-pc med flatskjerm. Kan dere få den større?

"Kan dere øke avstandene på "trappetrinnene" slik at det er lettere å se hvilke svar som hører inn under hvilket innlegg i en lang og komplisert tråd? I den gamle versjonen var det mye enklere å se hvem som hadde svart hvem."

Lover ikke noe bestemt her, men det er ikke umulig at vi gjør det. Venter og ser litt på erfaringene her først.

"Og så savner jeg en markering av hovedinnlegg (grå prikk i den gamle versjonen) og selvfølgelig markering av svar fra fagperson."

Henger litt sammen med forrige spørsmål, og jeg blir like vag. Uansett vil vi sørge for at det blir en akseptabel løsning på det til slutt. Svar fra fagperson blir uansett markert om kun kort tid.

"Svar til meg - regner jeg med at dere snart får på plass!"

Er på plass!

"Så forresten at forum for spiseforstyrrelser er åpen for innlegg nå. Det er vel ikke riktig?"

Nei, det var en glipp. Fikset nå. Tak skal du ha!

"Bokstavstørrelsen når en skriver er mikroskopisk, selv om jeg nå sitter ved en vanlig kontor-pc med flatskjerm. Kan dere få den større?"

Jepp, snart.

Annonse

Gjest Daglig leder/redaktør

Forresten, før var det "eldre innlegg" og "nyere innlegg"-knapp både oppe og nede på trådlisten. Det er veldig irriterende å måtte scrolle opp hele tiden når man skal gå tilbake.

Ønsker også at når man klikker på "vis alle" at man slipper å trykke på den igjen når man går på "forrige side".

Er det lenge til "svar til meg"- funksjonen kommer tilbake? Håper ikke det også blir en popupboks hvor innleggene ikke blir markert, for da er det faktisk ikke brukbart å være her lenger.

Og fra Gyda og meg: Vertikalt oppsett, takk! ;)

"Forresten, før var det "eldre innlegg" og "nyere innlegg"-knapp både oppe og nede på trådlisten. Det er veldig irriterende å måtte scrolle opp hele tiden når man skal gå tilbake."

Det skal vi fikse.

"Ønsker også at når man klikker på "vis alle" at man slipper å trykke på den igjen når man går på "forrige side"."

Det skal vi se på, men jeg lover ikke noe. Kanskje har vår dataviz et ess i ermet.

"Er det lenge til "svar til meg"- funksjonen kommer tilbake? Håper ikke det også blir en popupboks hvor innleggene ikke blir markert, for da er det faktisk ikke brukbart å være her lenger."

Er på plass, men ikke slik du ønsker. Se et annet sted i denne tråden.

"Og fra Gyda og meg: Vertikalt oppsett, takk! ;)"

Nope. Vertikalt oppsett er historie, men alt kan forbedres ;))

Gjest prust

"Kan dere øke avstandene på "trappetrinnene" slik at det er lettere å se hvilke svar som hører inn under hvilket innlegg i en lang og komplisert tråd? I den gamle versjonen var det mye enklere å se hvem som hadde svart hvem."

Lover ikke noe bestemt her, men det er ikke umulig at vi gjør det. Venter og ser litt på erfaringene her først.

"Og så savner jeg en markering av hovedinnlegg (grå prikk i den gamle versjonen) og selvfølgelig markering av svar fra fagperson."

Henger litt sammen med forrige spørsmål, og jeg blir like vag. Uansett vil vi sørge for at det blir en akseptabel løsning på det til slutt. Svar fra fagperson blir uansett markert om kun kort tid.

"Svar til meg - regner jeg med at dere snart får på plass!"

Er på plass!

"Så forresten at forum for spiseforstyrrelser er åpen for innlegg nå. Det er vel ikke riktig?"

Nei, det var en glipp. Fikset nå. Tak skal du ha!

"Bokstavstørrelsen når en skriver er mikroskopisk, selv om jeg nå sitter ved en vanlig kontor-pc med flatskjerm. Kan dere få den større?"

Jepp, snart.

Dere lytter i alle fall til oss! Det er bra!

"Forresten, før var det "eldre innlegg" og "nyere innlegg"-knapp både oppe og nede på trådlisten. Det er veldig irriterende å måtte scrolle opp hele tiden når man skal gå tilbake."

Det skal vi fikse.

"Ønsker også at når man klikker på "vis alle" at man slipper å trykke på den igjen når man går på "forrige side"."

Det skal vi se på, men jeg lover ikke noe. Kanskje har vår dataviz et ess i ermet.

"Er det lenge til "svar til meg"- funksjonen kommer tilbake? Håper ikke det også blir en popupboks hvor innleggene ikke blir markert, for da er det faktisk ikke brukbart å være her lenger."

Er på plass, men ikke slik du ønsker. Se et annet sted i denne tråden.

"Og fra Gyda og meg: Vertikalt oppsett, takk! ;)"

Nope. Vertikalt oppsett er historie, men alt kan forbedres ;))

Takk for svar, selv om jeg blir litt skuffet.

Popupboks med svar til meg... Huff. Og innleggene i den boksen blir heller ikke markert, så nå vet iallfall ikke jeg om jeg har nye svar eller ei. Og hvis man klikker på innlegget, kommer man rett inn i tråden, slik at man ikke vet hvor i tråden innlegget til en er. Slik det var før kunne man klikke på "vis tråd" og gå inn på tråden og se hvilke innlegg som var nye før man leste dem.

Skjønner at dere skal endre mye her nå, men jeg er skuffa skuffa skuffa over nye dol. :(

Popupboks med svar til meg... Huff. Og innleggene i den boksen blir heller ikke markert, så nå vet iallfall ikke jeg om jeg har nye svar eller ei. Og hvis man klikker på innlegget, kommer man rett inn i tråden, slik at man ikke vet hvor i tråden innlegget til en er. Slik det var før kunne man klikke på "vis tråd" og gå inn på tråden og se hvilke innlegg som var nye før man leste dem.

Skjønner at dere skal endre mye her nå, men jeg er skuffa skuffa skuffa over nye dol. :(

Awww, jeg blir sprø av den jævla pop-up boksen på 100 nyeste og svar til meg. Når jeg nå har 100 nyeste oppe, forsvinner den jo (legges ned) om man skal scrolle på innlegget. Og utfra svarene du har fått virker det som om de akter å beholde opplegget.

Så da er min tid her over i allefall. Jaja, koselig så lenge det varte. :-)

Awww, jeg blir sprø av den jævla pop-up boksen på 100 nyeste og svar til meg. Når jeg nå har 100 nyeste oppe, forsvinner den jo (legges ned) om man skal scrolle på innlegget. Og utfra svarene du har fått virker det som om de akter å beholde opplegget.

Ja, tror ikke jeg gidder å være her så veldig lenge med dette oppsettet.

SYND!

Gjest mandolina

Ta tak i nederste kant av pop-up-boksen og dra den oppover slik at boksen er på oversiden av trådlisten, da blir det enklere å ha oversikten.

Hilsen

Gjest mandolina

Ta tak nederst i pop-up-boksen og dra dederste del oppover, og du kan se hele trådlisten, da blir det enklere.

Hilsen

Annonse

Ta tak i nederste kant av pop-up-boksen og dra den oppover slik at boksen er på oversiden av trådlisten, da blir det enklere å ha oversikten.

Hilsen

Joda, men det er ikke det som er problemet. Om et innlegg er langt og man må trykke på hovedsiden, forsvinner jo pop-upboksen med 100 nyeste.

Nå, kan en ha åpnet bokser for både 100 nyeste og Svar til meg, på samme tid.

Hilsen

Det hjelper jo ikke når ikke innleggene blir markert i boksene. Og heller vet man ikke hvor i tråden svaret til meg ligger, når man ikke kan gå inn på "vis tråd" før man trykker på innlegget.

mariaflyfly

Dette er noe dere virkelig burde finne en løsning på, for det er skikkelig irriterende å ikke se hvilke innlegg man har vært innom når man veksler mellom å bruke forum og 100 nyeste.

Bra dere fikk vekk gulfargen! :) Og 100 nyeste og svar til meg er på plass, det er bra. Skaff bare litt mer plass i det øverste vinduet nå, så blir det mye bedre! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...