lomo Skrevet 11. mai 2001 Del Skrevet 11. mai 2001 Kom til og føle etter at jeg nå har vært avholdende fra og ha seksuell samkvem med noen i vel fem måneder, at jeg ikke har noen form for seksuell lyst. Debuterte tidlig, allerede som 16 – 17 åring. Har i nesten 30 år hvert gift og holdt meg til kona, inntil jeg tok ut separasjon nå for fem måneder siden. Er snart 49 år gammel. I alle år har jeg hatt god seksappetitt. Appetitten ble vel noe redusert etter jeg fikk hjerteproblemer, går også på en god del tabletter for hjerte og depresjons plager. Mulig dette også kan ha sin innvirkning. Fem måneders ensomhet har ledet meg i retning av og søke andre kvinne bekjentskaper, Er blitt invitert hjem til ei hyggelig dame. Hvis kjemien stemmer og alt er ok, føler jeg likevel at jeg ikke kan løsrive meg fra hun jeg har vert gift med. Har noen ett godt råd og hjelpe Med. Takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/27051-mistet-seksappetitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 12. mai 2001 Del Skrevet 12. mai 2001 Det høres ut som om problemet ditt er todelt. Det ene er at du ikke har lyst på sex lenger. Det andre at du følelsesmessig ikke klarer å løsrive deg fra ekskona. Du skriver at du bruker tabeletter både mot hjerteproblemer og depresjon. Begge typene medisiner kan ha som bivirkning at de virker negativt på potensen. Forklar problemet for legen din og spør om han kan finne alternative medisiner. Etter 30 års ekteskap skjønner jeg godt at det er vanskelig å løsrive seg. Men det må være en årsak til at du tok ut separasjon? Du har neppe gjort det som en impulshandling. Sannsynligvis har du håpet på et bedre liv med en annen. Ha det i bakhodet neste gang du treffer andre kvinner. Det hjelper neppe at du har ereksjonsproblemer. Da går jeg ut fra at det er ekstra tøft å skulle møte nye kvinner. Det er mulig det blir enklere når du får potensen tilbake. Hvis du finner ut at du er så bundet til eks-kona di at du ikke fungerer uten henne, kan du selvsagt prøve å ta opp tråden med henne igjen hvis hun er villig til det. Men da er det viktig at dere finner ut hvorfor ting gikk galt før dere prøver igjen. Samlivsterapi er sikkert fornuftig. Lykke 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/27051-mistet-seksappetitt/#findComment-110612 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.