AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:25 Skrevet lørdag kl 20:25 Virker ut at mange har kontroll på både lengde og omkrets🫣 Anonymkode: e5edf...55f 0 Siter
Lillemus Skrevet lørdag kl 21:27 Skrevet lørdag kl 21:27 AnonymBruker skrev (1 time siden): Virker ut at mange har kontroll på både lengde og omkrets🫣 Anonymkode: e5edf...55f Finnes det gutter over 13 som aldri har målt penisen sin? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:48 Skrevet lørdag kl 21:48 Lillemus skrev (21 minutter siden): Finnes det gutter over 13 som aldri har målt penisen sin? Helt seriøst? Så utrolig klein og navlebeskuende å gjøre!! Anonymkode: e5edf...55f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:53 Skrevet lørdag kl 21:53 Det er ikke vanlig. Anonymkode: 508da...5a0 0 Siter
psykedeliker Skrevet i går, 00:05 Skrevet i går, 00:05 Det ble vanlig på ungdomsskolen, så vidt jeg husker. Ihvertfall for noen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 00:06 Skrevet i går, 00:06 psykedeliker skrev (Akkurat nå): Det ble vanlig på ungdomsskolen, så vidt jeg husker. Ihvertfall for noen. Ja, ok. Skjønner jo at det sikkert kan være interessant😅 Anonymkode: e5edf...55f 0 Siter
Musikk Skrevet i går, 00:23 Skrevet i går, 00:23 De måler den for og se hvem som har størst damene liker de store😅 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 00:41 Skrevet i går, 00:41 Musikk skrev (16 minutter siden): De måler den for og se hvem som har størst damene liker de store😅 Det er nok derfor😃the bigger the better😆 Anonymkode: e5edf...55f 0 Siter
Musikk Skrevet i går, 02:19 Skrevet i går, 02:19 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er nok derfor😃the bigger the better😆 Anonymkode: e5edf...55f Det er det damene sier😅 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet i går, 04:56 Skrevet i går, 04:56 Dette var da et tema også for 30 år siden. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 06:39 Skrevet i går, 06:39 Ikkeanonymnok skrev (1 time siden): Dette var da et tema også for 30 år siden. Jeg må ha bodd under en stein. Anonymkode: e5edf...55f 0 Siter
Grendel Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Jeg synes det er veldig rart om noen aldri har målt. Det skal godt gjøres å ikke en eneste gang i løpet av tenårene lurt på hvor lang den er med tanke på hvor mye fokus det er på det i vår kultur. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Grendel skrev (Akkurat nå): Jeg synes det er veldig rart om noen aldri har målt. Det skal godt gjøres å ikke en eneste gang i løpet av tenårene lurt på hvor lang den er med tanke på hvor mye fokus det er på det i vår kultur. Jeg var ung på 80-tallet og jeg tror ikke det var en eneste av gutta som ikke hadde målt pikken sin! 😂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Lillemus skrev (5 minutter siden): Jeg var ung på 80-tallet og jeg tror ikke det var en eneste av gutta som ikke hadde målt pikken sin! 😂 Åja🫣jeg kan 100%garantere at min mann aldri ville ha gjort det😉 Anonymkode: e5edf...55f 0 Siter
Lillemus Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Åja🫣jeg kan 100%garantere at min mann aldri ville ha gjort det😉 Anonymkode: e5edf...55f Nå høres du ut som mora på den svenske utgaven av Dol (var et veldig kortvarig forsøk for ca 25 år siden) som hardnakket påsto at hennes uskyldige, lille guttebass på 14 ikke engang hadde begynt å tenke på sex. Neida. Heeeelt sikkert ikke. 😂 4 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Lillemus skrev (29 minutter siden): Nå høres du ut som mora på den svenske utgaven av Dol (var et veldig kortvarig forsøk for ca 25 år siden) som hardnakket påsto at hennes uskyldige, lille guttebass på 14 ikke engang hadde begynt å tenke på sex. Neida. Heeeelt sikkert ikke. 😂 Nå har du ikke møtt min mann da, men jeg er åpen for at jeg kan ta feil🤣 Anonymkode: e5edf...55f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.