Lillemus Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Musikk skrev (39 minutter siden): Jeg gjør ikke det🙂musa blir vanskelig. Akkurat bryststørrelsen er vel det enkleste å måle, det er jo bare å se på bh-størrelsen. Men jeg har ikke inntrykk av at jenter sammenligner bryststørrelse? Jeg kan ikke huske at vi gjorde det. Vi så jo hvem som fikk pupper først og hvem som hadde de største, men det var aldri noe tema blant jentene - det var vel heller guttene som var opptatte av det. 1 Siter
Musikk Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden (endret) Lillemus skrev (25 minutter siden): Akkurat bryststørrelsen er vel det enkleste å måle, det er jo bare å se på bh-størrelsen. Men jeg har ikke inntrykk av at jenter sammenligner bryststørrelse? Jeg kan ikke huske at vi gjorde det. Vi så jo hvem som fikk pupper først og hvem som hadde de største, men det var aldri noe tema blant jentene - det var vel heller guttene som var opptatte av det. Jenter samlinger nok mer bh-størrelsen, voksne damer måler de😀tema er det nok ikke blant damer og jenter. Menner og gutter er "pippen" noe de måler ofte. Endret 12 timer siden av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Musikk skrev (1 minutt siden): Jenter samlinger nok mer bh-størrelsen, voksne damer måler de😀tema er det nok ikke blant damer og jenter. Menner og gutter er "pippen" noe de måler ofte. "Pippen" er et tema ja. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Lillemus skrev (6 timer siden): Akkurat bryststørrelsen er vel det enkleste å måle, det er jo bare å se på bh-størrelsen. Men jeg har ikke inntrykk av at jenter sammenligner bryststørrelse? Jeg kan ikke huske at vi gjorde det. Vi så jo hvem som fikk pupper først og hvem som hadde de største, men det var aldri noe tema blant jentene - det var vel heller guttene som var opptatte av det. Damer er opptatt av rumper. Jeg har inntrykk av at alle damer husker de som hadde de fineste rumpene, helt fra vgs og opp. Anonymkode: 8926b...5ab 0 Siter
Lillemus Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Damer er opptatt av rumper. Jeg har inntrykk av at alle damer husker de som hadde de fineste rumpene, helt fra vgs og opp. Anonymkode: 8926b...5ab Den dagen jeg ikke lengre legger merke til en lekker mannerumpe så kan man bare legge på lokket altså. 0 Siter
Snill gutt Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Lillemus skrev (20 minutter siden): Den dagen jeg ikke lengre legger merke til en lekker mannerumpe så kan man bare legge på lokket altså. Du kan så si. Vice versa om jeg spm hero mann ikke legger merke til en vakker kvinne...da er det ikke mye liv her. 😅 2 Siter
Musikk Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Snill gutt skrev (13 minutter siden): Du kan så si. Vice versa om jeg spm hero mann ikke legger merke til en vakker kvinne...da er det ikke mye liv her. 😅 Lillemus skrev (35 minutter siden): Den dagen jeg ikke lengre legger merke til en lekker mannerumpe så kan man bare legge på lokket altså. Dere to 🤣 Endret 5 timer siden av Musikk 0 Siter
Snill gutt Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Musikk skrev (6 minutter siden): Dere to 🤣 Jeg lurer på om det er derfor jeg er fascinert av snøkrig. En dame som ruller rundt og dynker noen, får ganske tydelig kropp. Fin rumpe for eksempel. Men det et jo ikke mange godt voksne som gjør det...😆 0 Siter
Musikk Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Snill gutt skrev (10 minutter siden): Jeg lurer på om det er derfor jeg er fascinert av snøkrig. En dame som ruller rundt og dynker noen, får ganske tydelig kropp. Fin rumpe for eksempel. Men det et jo ikke mange godt voksne som gjør det...😆 Ja, du er inne på noe🙂jeg tenker mer midtlivskrisa. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Snill gutt skrev (16 timer siden): Da er jeg nokså jevngammel, men hsr aldri målt min 😁 Måler damer størrelse,på mus bredde eller dybde? Er du kun interessert i mus og snø? Snømus? Anonymkode: be09d...396 0 Siter
Snill gutt Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er du kun interessert i mus og snø? Snømus? Anonymkode: be09d...396 Nei jeg er opptatt av mye annet også. Dette er bare en liten brøkdel 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.