Gå til innhold

Leser på KG om penisstørrelser. Når faen ble det vanlig å måle penis?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Musikk skrev (Akkurat nå):
Musikk skrev (1 minutt siden):

Hadde ikke damer likt mannfolk/tissemannen/sæd = mennesket hadde død ut. 

Musikk skrev (1 minutt siden):

Hadde ikke damer likt mannfolk/tissemannen/sæd = ingen barn mennesket hadde død ut. 

Damer liker ikke sæd 🤢

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Musikk skrev (5 timer siden):

Damer liker ikke sæd 🤢

Jeg bare lurer - hvorfor driver du og motsier deg selv og svarer deg selv, stadig vekk? Først sier du at "Hadde ikke damer likt mannfolk/tissemannen/sæd = ingen barn mennesket hadde død ut", for deretter å svare deg selv med "Damer liker ikke sæd".

Skrevet
Lillemus skrev (2 timer siden):

Jeg bare lurer - hvorfor driver du og motsier deg selv og svarer deg selv, stadig vekk? Først sier du at "Hadde ikke damer likt mannfolk/tissemannen/sæd = ingen barn mennesket hadde død ut", for deretter å svare deg selv med "Damer liker ikke sæd".

Dette har jeg svart på før. 

Skrevet
Musikk skrev (26 minutter siden):

Dette har jeg svart på før. 

Ok.

AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (8 timer siden):

Hadde ikke damer likt mannfolk/tissemannen/sæd = ingen barn mennesket hadde død ut. 

Det har du delvis rett i. Men damer har også en side ved seg som menn ikke har, og det er at de er like opptatte av å være noe for mannen, være den han trenger, den han MÅ ha. Den siden har mannen i mindre grad. Naturen har skapt oss slik, mannen MÅ ha mus. Kvinner kan alltids surre rundt på egen hånd, i årevis, noen hele livet også, bare de får litt sosialt samvær og trygghet. Det klarer ikke mannen, han må ha minst ei mus, hvis ikke faller han sammen og dør. Praktisk talt.

Anonymkode: 8926b...5ab

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (3 timer siden):

Det er noe merkelig som foregår der ja.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er noe merkelig som foregår der ja.

Mye merkelig med deg og. 

Snill gutt
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.8.2026 den 15.56):

Er du kun interessert i mus og snø? Snømus?

Anonymkode: be09d...396

Se en dame i vinterdress i vilter snøkrig,  og du ser konturene av musa også nå ig da. Snømus 😅

Skrevet
Musikk skrev (14 timer siden):

Damer liker ikke sæd 🤢

Hehe, tissemannen, er du 5 år?

Er det smaken av sæd du tror damer ikke liker? I så fall kan det vel stemme for noen. Men på hvilket grunnlag kan du hevde hva damer liker eller ikke liker? 

Skrevet
Babette skrev (29 minutter siden):

Hehe, tissemannen, er du 5 år?

Er det smaken av sæd du tror damer ikke liker? I så fall kan det vel stemme for noen. Men på hvilket grunnlag kan du hevde hva damer liker eller ikke liker? 

Kanskje du liker smaken? 

Skrevet
Musikk skrev (2 minutter siden):

Kanskje du liker smaken? 

Smaken kan variere, noen smaker OK. Men jeg er ikke så glad i konsistensen, den minner om eggehvite. 

Men du svarte ikke på spørsmålet mitt: Hvor har du det fra at damer ikke liker sæd?

Skrevet
Babette skrev (1 minutt siden):

Smaken kan variere, noen smaker OK. Men jeg er ikke så glad i konsistensen, den minner om eggehvite. 

Men du svarte ikke på spørsmålet mitt: Hvor har du det fra at damer ikke liker sæd?

Takk for info🤢

• 4 uker senere...
Skrevet
On 8/10/2026 at 1:47 PM, Lillemus said:

Den dagen jeg ikke lengre legger merke til en lekker mannerumpe så kan man bare legge på lokket altså. ;) 

Det gjelder å skjule den for deg da skjønner jeg, ha deg foran hele tiden:-)

Skrevet
On 8/12/2026 at 3:50 PM, Babette said:

Jasså gitt

Skrevet
mrxx skrev (2 minutter siden):

Det gjelder å skjule den for deg da skjønner jeg, ha deg foran hele tiden:-)

😝

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...