Gjest anonym på det Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Vekta er enda 80. Jeg liker ikke nye dol, så det kan hende jeg dropper dette. Eller kommer innom fredagen, for denne tråden er motiverende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Kan jeg også melde meg på her? Har gått ned 900 gram denne uka. Totalt har jeg gått ned 24,2 kg. og har 18,8 kg igjen til mitt mål. Så får jeg se om jeg er fonøyd da! Burde nok kanskje gå ned noen kg. til, men får som sagt se. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg var jo så fornøyd forrige fredag - MEN nå i dag hadde jeg gått OPP 600 g til 65,4 kilo :-( Forsåvidt forståelig, siden jeg ikke har trent, men i stedet spist masse godteri (ikke sjokolade, men sånn vingummi og fruktkarameller og sånn).... Vet heller ikke hvor aktiv jeg kommer til å være på DOL etter omleggingen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Kan jeg også melde meg på her? Har gått ned 900 gram denne uka. Totalt har jeg gått ned 24,2 kg. og har 18,8 kg igjen til mitt mål. Så får jeg se om jeg er fonøyd da! Burde nok kanskje gå ned noen kg. til, men får som sagt se. Så flott! Og klart du kan bli med her. :-) Hver fredag er det tråd her, og så får vi se hvordan det blir etter endringene på dol. Kanskje de hører på oss og gir oss gamle dol tilbake? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysegrønn Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Så flott! Og klart du kan bli med her. :-) Hver fredag er det tråd her, og så får vi se hvordan det blir etter endringene på dol. Kanskje de hører på oss og gir oss gamle dol tilbake? Hei! Første gangen min her inne.. har også fulgt med dere noen uker å er blitt motivert til å legge om på kosten å forhåpentligvis gå ned 6 kilo så jeg kommer meg under 70 før sommeren! Har "alltid" holdt på å slanke meg disse kiloene- men gir opp etter en måned å da klapper jo kiloene på igjen!! Vekt i morrest 76.6. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hei! Første gangen min her inne.. har også fulgt med dere noen uker å er blitt motivert til å legge om på kosten å forhåpentligvis gå ned 6 kilo så jeg kommer meg under 70 før sommeren! Har "alltid" holdt på å slanke meg disse kiloene- men gir opp etter en måned å da klapper jo kiloene på igjen!! Vekt i morrest 76.6. Jeg håper jeg ser 7-tallet på vekta snart...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg var jo så fornøyd forrige fredag - MEN nå i dag hadde jeg gått OPP 600 g til 65,4 kilo :-( Forsåvidt forståelig, siden jeg ikke har trent, men i stedet spist masse godteri (ikke sjokolade, men sånn vingummi og fruktkarameller og sånn).... Vet heller ikke hvor aktiv jeg kommer til å være på DOL etter omleggingen. Du må ikke forsvinne - du er min motivator :-)) Jeg veide meg ikke på fredag. rimelig pms, så vekta har nok heller gått opp.... Men: du har jo klart deg veldig bra - stå på!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Du må ikke forsvinne - du er min motivator :-)) Jeg veide meg ikke på fredag. rimelig pms, så vekta har nok heller gått opp.... Men: du har jo klart deg veldig bra - stå på!! Neeeeiiiii - jeg kikker innnom - men ikke med så stor entusiasme (og anhengighet?) som tidligere. Stå på! Huff - om bare fem dager er det fredag igjen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.