Gå til innhold

Var dette en forbedring da?


Nellie

Anbefalte innlegg

Hmm.. her har man vært på ferie i knappe 5 dager, også kommer man hjem og finner et av sine favorittnettsted totalt forandret...

Jeg husker sistgang det ble endret, den gangen den røde logoen ble innført, og det var mye klaging den gangen også, men vi vendte oss til endringene etterhvert.

Denne gangen er jeg mer skeptisk, jeg liker ikke oppbygningen over innleggene lenger, synes faktisk at dette er mindre brukervennlig, den forrige oppbygningen var grunnen til at jeg trivdes med dette forumet fremfor mange andre som også har denne formen.

Dette ble langt mer tunglest og mindre oversiktlig. Jeg har ikke lest alle meldinger som er postet over endringene, for jeg synes strukturen er slitsom, så mulig alt jeg skriver allerede er sagt før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

;-)

Joda, de flestes første-reaksjon var som din.

Og noen raste mer enn andre over endringene.

Men det ser ut til å roe seg nå- og heldigvis så fortsatte mange trivelige folk å bruke nettstedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

;-)

Joda, de flestes første-reaksjon var som din.

Og noen raste mer enn andre over endringene.

Men det ser ut til å roe seg nå- og heldigvis så fortsatte mange trivelige folk å bruke nettstedet.

Siden du snakker om førstereaksjon må jeg få si at min nåværende reaksjon er den samme som min første.

Dette er ikke noe man venner seg til. Problemet er ikke det nye. Problemet er det elendige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Siden du snakker om førstereaksjon må jeg få si at min nåværende reaksjon er den samme som min første.

Dette er ikke noe man venner seg til. Problemet er ikke det nye. Problemet er det elendige.

"Dette er ikke noe man venner seg til."

Vel, det der er tydeligvis personavhengig. Jeg har vent meg til det- og jeg tror ikke jeg er alene om det.

At jeg likte vertikal deling har jeg ikke benektet. Men jeg gidder ikke la meg irritere av endringene.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dette er ikke noe man venner seg til."

Vel, det der er tydeligvis personavhengig. Jeg har vent meg til det- og jeg tror ikke jeg er alene om det.

At jeg likte vertikal deling har jeg ikke benektet. Men jeg gidder ikke la meg irritere av endringene.

:-)

Men savner du ikke å følge 100 nyeste? Og lese trådene ut i fra det? 100 nyeste forsvinner og så må den finnes fram igjen. Akkurat nå virker den ikke men det regner jeg jo med skjer etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Dette er ikke noe man venner seg til."

Vel, det der er tydeligvis personavhengig. Jeg har vent meg til det- og jeg tror ikke jeg er alene om det.

At jeg likte vertikal deling har jeg ikke benektet. Men jeg gidder ikke la meg irritere av endringene.

:-)

Man kan venne seg til det aller meste i denne verden, men det betyr ikke nødvendigvis at man liker det man har vent seg til bedre enn det forrige man vente seg til. Jeg er såpass gammel at jeg har vent meg til masse dumt i mitt liv allerede, og enda mer vil komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Men savner du ikke å følge 100 nyeste? Og lese trådene ut i fra det? 100 nyeste forsvinner og så må den finnes fram igjen. Akkurat nå virker den ikke men det regner jeg jo med skjer etterhvert.

Ja, men 100 nyeste ER jo her. Jeg følger den jeg. Den ligger på linja- der hvor svar til meg knappen er. Du kan velge mellom 25, 50 eller 100 nyeste

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Man kan venne seg til det aller meste i denne verden, men det betyr ikke nødvendigvis at man liker det man har vent seg til bedre enn det forrige man vente seg til. Jeg er såpass gammel at jeg har vent meg til masse dumt i mitt liv allerede, og enda mer vil komme.

Ja det er jeg enig i.

Jeg har heller ikke sagt at jeg likte endringen. Eneste jeg har sagt er at jeg har vent meg til det.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nei takk til dette

Ja det er jeg enig i.

Jeg har heller ikke sagt at jeg likte endringen. Eneste jeg har sagt er at jeg har vent meg til det.

:-)

Bra det da! For oss som ikke greier å venne oss til dette blir sett ned på. Dere er så hygglige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle oppdateringer/omlegginger jeg har opplevd på DOL siden 1998, er denne den desidert dummeste.

Hei Amiga!

Duverden det var lenge siden!

Jeg er helt enig med deg, dette er en helt tåpelig omlegging, har prøvd meg litt her igjen i dag, men jeg tror tiden er inne til å finne seg et annet sted å henge...

dette ble altfor tungvindt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Bra det da! For oss som ikke greier å venne oss til dette blir sett ned på. Dere er så hygglige!

Så fint at du er ærlig om det da.

Og så feigt at du ikke tør å undertegne med eget nick.

Men du om det.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nei takk til dette

Så fint at du er ærlig om det da.

Og så feigt at du ikke tør å undertegne med eget nick.

Men du om det.

:-)

Hvorfor må en ha fast nick her? Har nesten aldri sett deg her så aktiv som nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sjøstjerna

Hvorfor må en ha fast nick her? Har nesten aldri sett deg her så aktiv som nå.

"Har nesten aldri sett deg her så aktiv som nå" Det variere hvor aktiv jeg er. Men du er en del her - siden du kan redegjøre for den observasjonen....

Og så har du ikke valgt deg et nick?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nei takk til dette

"Har nesten aldri sett deg her så aktiv som nå" Det variere hvor aktiv jeg er. Men du er en del her - siden du kan redegjøre for den observasjonen....

Og så har du ikke valgt deg et nick?

Er ikke så aktiv, men ser det ganske godt for det. Om en søker opp nicket. Jeg stikker fra dol nå, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Er ikke så aktiv, men ser det ganske godt for det. Om en søker opp nicket. Jeg stikker fra dol nå, takk!

Men hvor søker man opp nicket? Søkemotoren oppe til høyre fungerer ikke.

Uansett- lykke til videre.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amiga!

Duverden det var lenge siden!

Jeg er helt enig med deg, dette er en helt tåpelig omlegging, har prøvd meg litt her igjen i dag, men jeg tror tiden er inne til å finne seg et annet sted å henge...

dette ble altfor tungvindt.

Hei, vi har et flott forum gående på http://dolere.egetforum.se/index.php :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amiga!

Duverden det var lenge siden!

Jeg er helt enig med deg, dette er en helt tåpelig omlegging, har prøvd meg litt her igjen i dag, men jeg tror tiden er inne til å finne seg et annet sted å henge...

dette ble altfor tungvindt.

Hei! Ja, det er lenge siden. Det er egentlig sjelden jeg er innom, etter forrige omlegging ble det aldri det samme. Her har du en link til 100 latest, hvis det hjelper. :-)

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/showlast.wa2?count=100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...