Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Setter hvert år av en uke av sommerferien til reise for bare meg og barnet mitt. Er det noen som har tips for reisemål for voksen alene med barn, 7 år? Vi hadde en flott tur i Danmark ifjor, men har lyst til å prøve noe nytt i år.

Gjest reiser=)
Skrevet

Gran Canaria(Bahia Feliz, Puerto Rico,maspalomas), Romania, Kroatia, Sverige(Gøteborg), Danmark(Ålborg,Ålhus,legoland), England(NewCastle, London),Kypros(Fig tree bay,larnaca), Bulgaria, Portugal osv.. Mange av desse stedene er spesielt tilregnet barn, ring reisebyrå og få en gratis konsultasjon over de beste stedene man kan reise, de vet det best=) Det spørs hva du er ute etter egentlig.. Om jeg skulle anbefale et sted, ville det vært Gran Canaria, Romania eller Sverige=)

Skrevet

Gran Canaria(Bahia Feliz, Puerto Rico,maspalomas), Romania, Kroatia, Sverige(Gøteborg), Danmark(Ålborg,Ålhus,legoland), England(NewCastle, London),Kypros(Fig tree bay,larnaca), Bulgaria, Portugal osv.. Mange av desse stedene er spesielt tilregnet barn, ring reisebyrå og få en gratis konsultasjon over de beste stedene man kan reise, de vet det best=) Det spørs hva du er ute etter egentlig.. Om jeg skulle anbefale et sted, ville det vært Gran Canaria, Romania eller Sverige=)

Ikke dra til Larnaca, det finnes ikke en kjedeligere by noen steder! Skittent uklart vann på den knallharde, brune stranda, og fint lite å finne på. Alternativet kan jo være om det er noen flotte hotellanlegg der, men jeg likte meg ikke der da jeg var der for noen få år siden.

• 1 måned senere...
Gjest tilfeldig turist
Skrevet

Hva med et cruise? Masse å finne på ombord, både for barn og voksne, og mye å se/oppleve i land. Veldig "in" er det også. Det går mange forskjellige cruise i Middelhavet i sommer, men også en tur med Color Fantasy til Kiel + noen dager i Tyskland kan gjøres spennende for barn. Spørs hva dere liker å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...