Gå til innhold

klubb30+ ukas vektnedgang.

Gjest LOTUS78

Anbefalte innlegg

Gjest LOTUS78

Vektnedgang hittil 32,5 kg.

Vektnedgang denne uka:- 0,5 kg.

Vekt igjen til ønsket mål: -15kg.

Cm siste måned: - 7 cm rund magen

- 5 cm rund rumpe

Håper flere fortsatt vil følge med i klubb30+, selv om DOL er blitt noe annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LOTUS78

Opp 200g siste uke, surt, men forventet.

Målet ligger langt der fremme, tynn innen 1 år kanskje?

Det går opp og ned med vekta. Jeg har ikke gått ned noe den siste måneden kun det jeg gikk opp i begynnelsen av mnd. Så jeg ble meget overrasket over at jeg faktisk hadde mistet cm til tross for manglende nedgang. Lykke til videre, for det er vel en vedvarende livsstilsendring du holder på med, og da er det ikke så viktig at kiloene står stille. Akk om jeg kunne tenkt slik selv, for det er vanskelig å holde motivasjonen oppe når vekta står stille eller går opp, selv om man vet hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...