Gjest LOTUS78 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Vektnedgang hittil 32,5 kg. Vektnedgang denne uka:- 0,5 kg. Vekt igjen til ønsket mål: -15kg. Cm siste måned: - 7 cm rund magen - 5 cm rund rumpe Håper flere fortsatt vil følge med i klubb30+, selv om DOL er blitt noe annerledes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Opp 200g siste uke, surt, men forventet. Målet ligger langt der fremme, tynn innen 1 år kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LOTUS78 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Opp 200g siste uke, surt, men forventet. Målet ligger langt der fremme, tynn innen 1 år kanskje? Det går opp og ned med vekta. Jeg har ikke gått ned noe den siste måneden kun det jeg gikk opp i begynnelsen av mnd. Så jeg ble meget overrasket over at jeg faktisk hadde mistet cm til tross for manglende nedgang. Lykke til videre, for det er vel en vedvarende livsstilsendring du holder på med, og da er det ikke så viktig at kiloene står stille. Akk om jeg kunne tenkt slik selv, for det er vanskelig å holde motivasjonen oppe når vekta står stille eller går opp, selv om man vet hvorfor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scara Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg er her !!! Har endelig fått vekta på rett vei :-) Ned 0,5 kg denne uka. Rette veien dette !! Stå på ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.