Gjest rulleski Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg trener på ski - rulleski og har fått en kul ved siden av første ledd på pekefinger. Jeg har mistanke om at det er senen som har rufset seg opp. Hva gjør jeg ? Det gjør ikke vondt før etter flere timers belastning, men kulen blir da større. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Rulleski er en større belastning for armer og hender enn ski-gåing i snøen pga. det harde stavisettet. Sjekk stavstroppen og endre på den hvis du kjenner at den er ubehagelig for fingrene. Hvis du tror at dette ikke har noen sammenheng, la legen din se på hånden din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halvor Lauvstad, helse- og treningsterapeut Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hei! Jeg antar det er pekefingeren siste (tredje) ledd du sikter til (ytterst). Kulen kan være både senebetennelse, slimposebetennelse eller skade på senen. Tren som normalt inntil videre (men ikke tren med smerte) og oppsøk fastlegen din for en klinisk undersøkelse så snart du har tid. Lykke til videre med treningen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.