Gjest lise123 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 jeg er en jente på 20 år, er 1.70 høy og veier omtrent 60 kilo. JEg er sulten omtrent hele tiden, et kvarter etter jeg har spist er jeg sulten igjen. Jeg føler at jeg må begrense meg fordi jeg er redd for å bli overvektig, men det er ubehagelig å være sulten gjennom hele dagen. jeg lurer på hva det skyldes at jeg blir så fort sulten? og hva kan jeg gjøre for å 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest :) Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hei! så at ingen hadde svart, så jeg tenkte å prøve meg! Jeg tror grunnen til at du ofte blir sulten igjen etter kort tid er pga hva du spiser. For at magen skal få noe å jobbe med trenger den noe grovt. Ofte kan man kjenne et sug etter å ha noe i munnen uansett om man er sulten eller mett, prøv å drikk et glass iskaldt vann og ev ta en tyggis! Let på nettet eller andre steder etter matoppskrifter og måltider som gir riktig næring og fiber og alt det der! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.