Gå til innhold

Fetende å gå med bar mage!

Lillemus

Anbefalte innlegg

Hørte nylig at forskere mener det kan være fetende med den trenden som har vart de siste årene, at man skal gå med magen bar omtrent hele året. De mener kroppen tilpasser seg kulda ved å danne en fettring rundt magen der kulda kommer til. Så kle på dere om dere vil holde fasongen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ved nærmere ettertanke tror jeg at jeg går en del med bare lår......

Jeg ser ut til å ha gått mye med bar mage, men det stemmer ikke gitt...! *Snøft*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kajja.

Ja, for det er jo veldig mange som går med bar mage HELE året.

De som går med bar mage har som regel en ganske så stram mage, og det foregårs sommerstid.

Jeg gikk med bar mage en sjelden gang da jeg var 15-16 hehe, det er nå flere år etter den er tykk, men aldri om den er bar...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

De som går med bar mage har som regel en ganske så stram mage, og det foregårs sommerstid.

Jeg gikk med bar mage en sjelden gang da jeg var 15-16 hehe, det er nå flere år etter den er tykk, men aldri om den er bar...:P

Ser mange unge jenter som går med bar mage på vinteren også jeg. Så det stemmer vel ikke at det er bare sommerstid man ser bare mager rundt om kring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men i Trondheim er det bare mager å se hele året - samme hvor kaldt det er ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kajja.

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men i Trondheim er det bare mager å se hele året - samme hvor kaldt det er ute!

jeg bor også i trondheim..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Kanskje det går å få større pupper også, hvis man går mye toppløs vinterstid? ;o)

Gubban!!

Jeg tror jeg skal begynne å gå toppløs på vinteren!!

*ser forhåpningsfullt på puppene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det har jeg også hørt.. synes nå det ser bedre ut å ikke gå med bar mage da..:)

Enig. :o) Synes det er flott med kvinner med former og litt å ta i, men det er faktisk ikke lekkert når det tyter utover bukselinningen.... For det er slett ikke alle som er så magre at det ikke er noe som legger seg over linningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubban!!

Jeg tror jeg skal begynne å gå toppløs på vinteren!!

*ser forhåpningsfullt på puppene*

Og jeg skal polstre mine med ull og fleece.. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...