Lillemus Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hørte nylig at forskere mener det kan være fetende med den trenden som har vart de siste årene, at man skal gå med magen bar omtrent hele året. De mener kroppen tilpasser seg kulda ved å danne en fettring rundt magen der kulda kommer til. Så kle på dere om dere vil holde fasongen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Virker merkelig, men det er flaks man er så voksen at man ikke følger denne trenden da:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Ved nærmere ettertanke tror jeg at jeg går en del med bare lår...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Ved nærmere ettertanke tror jeg at jeg går en del med bare lår...... Jeg ser ut til å ha gått mye med bar mage, men det stemmer ikke gitt...! *Snøft* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kajja. Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Ja, for det er jo veldig mange som går med bar mage HELE året. De som går med bar mage har som regel en ganske så stram mage, og det foregårs sommerstid. Jeg gikk med bar mage en sjelden gang da jeg var 15-16 hehe, det er nå flere år etter den er tykk, men aldri om den er bar... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Ja, for det er jo veldig mange som går med bar mage HELE året. De som går med bar mage har som regel en ganske så stram mage, og det foregårs sommerstid. Jeg gikk med bar mage en sjelden gang da jeg var 15-16 hehe, det er nå flere år etter den er tykk, men aldri om den er bar... Ser mange unge jenter som går med bar mage på vinteren også jeg. Så det stemmer vel ikke at det er bare sommerstid man ser bare mager rundt om kring? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Kanskje det går å få større pupper også, hvis man går mye toppløs vinterstid? ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Ja, for det er jo veldig mange som går med bar mage HELE året. De som går med bar mage har som regel en ganske så stram mage, og det foregårs sommerstid. Jeg gikk med bar mage en sjelden gang da jeg var 15-16 hehe, det er nå flere år etter den er tykk, men aldri om den er bar... Nå vet jeg ikke hvor du bor, men i Trondheim er det bare mager å se hele året - samme hvor kaldt det er ute! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kajja. Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Nå vet jeg ikke hvor du bor, men i Trondheim er det bare mager å se hele året - samme hvor kaldt det er ute! jeg bor også i trondheim.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Kanskje det går å få større pupper også, hvis man går mye toppløs vinterstid? ;o) Gubban!! Jeg tror jeg skal begynne å gå toppløs på vinteren!! *ser forhåpningsfullt på puppene* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bettys Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 ja, det har jeg også hørt.. synes nå det ser bedre ut å ikke gå med bar mage da.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 ja, det har jeg også hørt.. synes nå det ser bedre ut å ikke gå med bar mage da.. Enig. ) Synes det er flott med kvinner med former og litt å ta i, men det er faktisk ikke lekkert når det tyter utover bukselinningen.... For det er slett ikke alle som er så magre at det ikke er noe som legger seg over linningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Gubban!! Jeg tror jeg skal begynne å gå toppløs på vinteren!! *ser forhåpningsfullt på puppene* Og jeg skal polstre mine med ull og fleece.. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Og jeg skal polstre mine med ull og fleece.. ;o) Du kan godt sende over noen hundre gram! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.