Gjest maura Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hei Jeg røk korsbåndet i en innebandykamp for ca 4 mnd siden. Da jeg var hos fastlegen de nærmeste dagene etterpå var kneet delvis låst. Slik har det vært siden. Jeg begynte med trening hos fysioterapeut etter 1 mnd. Det bedret litt, men ikke mye. Fysioterapeuten sa at jeg kom ikke lenger med trening, operasjon var nødvendig mente han. Korsbåndsruptur er bekreftet ved MR , og nå nylig artroskopi. De fant ingenting annet galt med kneet.De sier at det ikke er noe mer de kan hjelpe meg med og at vi får se. Problemet mitt er altså ikke ustabilitet, men delvis låsning som gjør at jeg ikke kan stå på kne, problemer med å gå ned trapper etc.Går jeg for mye får jeg smerter i kneet. HVA er grunnen til låsningen ? Det må være noe som kan gjøres med dette ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Dette må kort og godt være noe galt som man i første omgang ikke fant ut av. Ring for en ny avtale med ortopeden som artroscoperte deg. Det kan være en meniskskade eller en løs ben/bruskbit som kommer i beknip. Lykke til !! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.