Gjest mij Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg lurer på om de fleste digitale badevekter gir riktig vekt? Kan jeg kjøpe en på Clas Olsson eller Ikea som er like bra som de dyrere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg har to digitale badevekter hjemme. På meg så viser de ca. 10 kg. forskjell. På datteren min som veier mindre viser de litt mindre forskjell. Men den som viser for lite på meg er noen år gammel. Men jeg har gått på/går på GR-kurs, og det er veldig forskjellig på vekt til vekt der også, var i allefall på de to kursene jeg gikk for noen år siden. Men en annen ting er at digitale badevekter ikke skal stå på gulv med varmekabler. Da viser de veldig ustabil vekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg har to digitale badevekter hjemme. På meg så viser de ca. 10 kg. forskjell. På datteren min som veier mindre viser de litt mindre forskjell. Men den som viser for lite på meg er noen år gammel. Men jeg har gått på/går på GR-kurs, og det er veldig forskjellig på vekt til vekt der også, var i allefall på de to kursene jeg gikk for noen år siden. Men en annen ting er at digitale badevekter ikke skal stå på gulv med varmekabler. Da viser de veldig ustabil vekt. 10 kg forskjell?? Men i all verden.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg har en vanlig vekt og en digital vekt, den digitale kosta ca. 400,- på Jernia og den viser kanskje en kilo mer enn den vanlige, men jeg antar at den digitale er riktigere ettersom det kan være litt vanskelig å lese av den andre riktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg har en vanlig vekt og en digital vekt, den digitale kosta ca. 400,- på Jernia og den viser kanskje en kilo mer enn den vanlige, men jeg antar at den digitale er riktigere ettersom det kan være litt vanskelig å lese av den andre riktig. Har nettopp kjøpt digital vekt på Jernia. :-) Og den viste 2 kg mer enn den gamle vanlige..! :-( Men til gjengjeld kostet den gamle 45 kr på IKEA, så hva kan man forvente.. *jogge videre* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Har nettopp kjøpt digital vekt på Jernia. :-) Og den viste 2 kg mer enn den gamle vanlige..! :-( Men til gjengjeld kostet den gamle 45 kr på IKEA, så hva kan man forvente.. *jogge videre* Aha! Det er sånn det henger sammen? Min digitale vekt viser plutselig noen ekstra kilo. Det betyr at det er på tide å bytte vekt.... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Aha! Det er sånn det henger sammen? Min digitale vekt viser plutselig noen ekstra kilo. Det betyr at det er på tide å bytte vekt.... ;-) Jepp, jogg til IKEA for å kjøpe ny vekt, og du er garantert lettere etterpå ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg har en digital vekt fra OBH Nordica, den kostet ca 400,- og var best i test ifølge I Form. Den er visst god på å anslå fettprosent også, en funksjon jeg ikke har hatt noe bruk for egentlig, men men.. Jeg veide et par kg ekstra på denne sammenliknet med den gamle ( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.