Gå til innhold

Digital badevekt

Gjest mij

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om de fleste digitale badevekter gir riktig vekt? Kan jeg kjøpe en på Clas Olsson eller Ikea som er like bra som de dyrere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annlovinda

Jeg har to digitale badevekter hjemme. På meg så viser de ca. 10 kg. forskjell. På datteren min som veier mindre viser de litt mindre forskjell. Men den som viser for lite på meg er noen år gammel. Men jeg har gått på/går på GR-kurs, og det er veldig forskjellig på vekt til vekt der også, var i allefall på de to kursene jeg gikk for noen år siden.

Men en annen ting er at digitale badevekter ikke skal stå på gulv med varmekabler. Da viser de veldig ustabil vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to digitale badevekter hjemme. På meg så viser de ca. 10 kg. forskjell. På datteren min som veier mindre viser de litt mindre forskjell. Men den som viser for lite på meg er noen år gammel. Men jeg har gått på/går på GR-kurs, og det er veldig forskjellig på vekt til vekt der også, var i allefall på de to kursene jeg gikk for noen år siden.

Men en annen ting er at digitale badevekter ikke skal stå på gulv med varmekabler. Da viser de veldig ustabil vekt.

10 kg forskjell?? Men i all verden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en vanlig vekt og en digital vekt, den digitale kosta ca. 400,- på Jernia og den viser kanskje en kilo mer enn den vanlige, men jeg antar at den digitale er riktigere ettersom det kan være litt vanskelig å lese av den andre riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en vanlig vekt og en digital vekt, den digitale kosta ca. 400,- på Jernia og den viser kanskje en kilo mer enn den vanlige, men jeg antar at den digitale er riktigere ettersom det kan være litt vanskelig å lese av den andre riktig.

Har nettopp kjøpt digital vekt på Jernia. :-) Og den viste 2 kg mer enn den gamle vanlige..! :-(

Men til gjengjeld kostet den gamle 45 kr på IKEA, så hva kan man forvente.. *jogge videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Har nettopp kjøpt digital vekt på Jernia. :-) Og den viste 2 kg mer enn den gamle vanlige..! :-(

Men til gjengjeld kostet den gamle 45 kr på IKEA, så hva kan man forvente.. *jogge videre*

Aha!

Det er sånn det henger sammen?

Min digitale vekt viser plutselig noen ekstra kilo. Det betyr at det er på tide å bytte vekt.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha!

Det er sånn det henger sammen?

Min digitale vekt viser plutselig noen ekstra kilo. Det betyr at det er på tide å bytte vekt.... ;-)

Jepp, jogg til IKEA for å kjøpe ny vekt, og du er garantert lettere etterpå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en digital vekt fra OBH Nordica, den kostet ca 400,- og var best i test ifølge I Form. Den er visst god på å anslå fettprosent også, en funksjon jeg ikke har hatt noe bruk for egentlig, men men.. Jeg veide et par kg ekstra på denne sammenliknet med den gamle :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...