Gå til innhold

ACOMPLIA

Gjest siljemora

Anbefalte innlegg

Gjest siljemora

Hei Jeg er overvektig og har fått resept på ovennevnte medisin. Har brukt den snart i 2 uker, men merker ikke noe på vekta. Jeg trener hver dag (går tur med hunden min 30-45 min hver dag) i tillegg har jeg svømme eller vanntrening 2 ggr pr uke a 45 min. Synes jo det er tilstrekkelig med trening, eller hva? I tillegg synes jeg også at jeg er flink med hva jeg putter i munnen. 3 stk Rugsprø med hvitost til frokost, + 1 gl juice. 2 skiver grovt brød til lunch, med samme drikke. Middag, ganske vanlig små porsjoner, masse vann rikelig med grønnsaker og frukt. Hva gjør jeg galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liljekonvallen

Det blir anbefalt å ikke spise mer en 2-3 frukt om dagen, et glass ca 2 dl regnes som 1 frukt, uten at jeg kan si at det er grunnen til at du ikke går ned. Spis gjerne noen nøtter eller yoghurt sammen med frukten, proteinet hjelper det å holde et jevnt blodsukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ta fra 3 til 6 uker med medisiner før du merker at vekta forandrer seg. I ditt tilfelle vil jeg fortsette å gjøre akkurat som du gjør, men istedenfor juicen vil jeg spise en appelsin. Bruke litt lime i vannet. Det skal være frisk lime, ikke limejuice og bytt ut Rugsprø med to skiver mangekornbrød. Pass på at brødet er grovt - ikke bare av mørk farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siljemora

Det kan ta fra 3 til 6 uker med medisiner før du merker at vekta forandrer seg. I ditt tilfelle vil jeg fortsette å gjøre akkurat som du gjør, men istedenfor juicen vil jeg spise en appelsin. Bruke litt lime i vannet. Det skal være frisk lime, ikke limejuice og bytt ut Rugsprø med to skiver mangekornbrød. Pass på at brødet er grovt - ikke bare av mørk farge.

Kan det rett og slett hende at jeg spiser for lite da? Da mener du at jeg kan fortsette med medisinen i allefall 1 mnd til, å så ta en evaluering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...