Gjest siljemora Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hei Jeg er overvektig og har fått resept på ovennevnte medisin. Har brukt den snart i 2 uker, men merker ikke noe på vekta. Jeg trener hver dag (går tur med hunden min 30-45 min hver dag) i tillegg har jeg svømme eller vanntrening 2 ggr pr uke a 45 min. Synes jo det er tilstrekkelig med trening, eller hva? I tillegg synes jeg også at jeg er flink med hva jeg putter i munnen. 3 stk Rugsprø med hvitost til frokost, + 1 gl juice. 2 skiver grovt brød til lunch, med samme drikke. Middag, ganske vanlig små porsjoner, masse vann rikelig med grønnsaker og frukt. Hva gjør jeg galt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liljekonvallen Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Det blir anbefalt å ikke spise mer en 2-3 frukt om dagen, et glass ca 2 dl regnes som 1 frukt, uten at jeg kan si at det er grunnen til at du ikke går ned. Spis gjerne noen nøtter eller yoghurt sammen med frukten, proteinet hjelper det å holde et jevnt blodsukker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Grethe Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Det kan ta fra 3 til 6 uker med medisiner før du merker at vekta forandrer seg. I ditt tilfelle vil jeg fortsette å gjøre akkurat som du gjør, men istedenfor juicen vil jeg spise en appelsin. Bruke litt lime i vannet. Det skal være frisk lime, ikke limejuice og bytt ut Rugsprø med to skiver mangekornbrød. Pass på at brødet er grovt - ikke bare av mørk farge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest siljemora Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Det kan ta fra 3 til 6 uker med medisiner før du merker at vekta forandrer seg. I ditt tilfelle vil jeg fortsette å gjøre akkurat som du gjør, men istedenfor juicen vil jeg spise en appelsin. Bruke litt lime i vannet. Det skal være frisk lime, ikke limejuice og bytt ut Rugsprø med to skiver mangekornbrød. Pass på at brødet er grovt - ikke bare av mørk farge. Kan det rett og slett hende at jeg spiser for lite da? Da mener du at jeg kan fortsette med medisinen i allefall 1 mnd til, å så ta en evaluering? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.