Gå til innhold

Er det...


Gjest abrahamsen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror mange demonstrerer sin misnøye ved å holde seg borte, men de dukker nok opp igjen når omleggingen her er ferdig. Jeg tipper flere er her og smugleser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen utrolige barnslige mennesker som ikke liker forandringer som har emigrert til et annet forum som de har laget selv. Det er mye mer tungvint og uoversiktelig enn det nye formater her inne, men de har nå engang tatt den avgjørelsen, og da er det vanskelig å bite i det sure eplet å komme tilbake hit;-) Det hadde vel blitt passe flaut for dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aina E

Det er nok det. Jeg vegrer meg for å gå inn selv, fordi det er så tungvint. Men jeg gjør det så lenge jeg har noe å si. Gidder ikke droppe ut etter 10 år, men blir mindre og mindre her. Håper ting blir bedre, men det ser desverre ikke sånn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Siden er tung. Jeg orker ikke å sjekke innom i nærheten av like ofte som tidligere. Merker det blir mindre og mindre for hver eneste dag.

I tillegg medfører færre innlegg færre interessante tråder, noe som heller ikke gjør det nødvendig, i den grad noe kan kalles nødvendig, å sjekke innom så ofte.

Og jeg er ganske sikkert ikke den eneste som ser det sånn.

En ond sirkel det her, og en ond sirkel er ikke en ond sirkel med mindre det blir verre og verre, og det vil det bli.

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Det er ikke de som har emigrert til det nye forumet som er problemet. Dol, som det engang var, ville ikke hatt noen problemer med å miste noen dusin folk med skrivekløe. Men med færre innlegg vil også dere som er positive til forandringene i mindre grad sjekke innom dol enn tidligere, nye folk vil ikke komme til da aktivitetsnivået ikke er som det var, manglende brukere vil medføre mindre folk som bruker betalingstjenestene, osv, osv, osv.

Som sagt. En ond sirkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest midia

Jeg tror mange demonstrerer sin misnøye ved å holde seg borte, men de dukker nok opp igjen når omleggingen her er ferdig. Jeg tipper flere er her og smugleser ;)

Hehe det er ikke så veldig mye å smuglese så det er ikke så veldig vanskelig å holde seg borte fra dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aina E

Siden er tung. Jeg orker ikke å sjekke innom i nærheten av like ofte som tidligere. Merker det blir mindre og mindre for hver eneste dag.

I tillegg medfører færre innlegg færre interessante tråder, noe som heller ikke gjør det nødvendig, i den grad noe kan kalles nødvendig, å sjekke innom så ofte.

Og jeg er ganske sikkert ikke den eneste som ser det sånn.

En ond sirkel det her, og en ond sirkel er ikke en ond sirkel med mindre det blir verre og verre, og det vil det bli.

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Det er ikke de som har emigrert til det nye forumet som er problemet. Dol, som det engang var, ville ikke hatt noen problemer med å miste noen dusin folk med skrivekløe. Men med færre innlegg vil også dere som er positive til forandringene i mindre grad sjekke innom dol enn tidligere, nye folk vil ikke komme til da aktivitetsnivået ikke er som det var, manglende brukere vil medføre mindre folk som bruker betalingstjenestene, osv, osv, osv.

Som sagt. En ond sirkel.

De oppdager det nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest midia

Siden er tung. Jeg orker ikke å sjekke innom i nærheten av like ofte som tidligere. Merker det blir mindre og mindre for hver eneste dag.

I tillegg medfører færre innlegg færre interessante tråder, noe som heller ikke gjør det nødvendig, i den grad noe kan kalles nødvendig, å sjekke innom så ofte.

Og jeg er ganske sikkert ikke den eneste som ser det sånn.

En ond sirkel det her, og en ond sirkel er ikke en ond sirkel med mindre det blir verre og verre, og det vil det bli.

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Det er ikke de som har emigrert til det nye forumet som er problemet. Dol, som det engang var, ville ikke hatt noen problemer med å miste noen dusin folk med skrivekløe. Men med færre innlegg vil også dere som er positive til forandringene i mindre grad sjekke innom dol enn tidligere, nye folk vil ikke komme til da aktivitetsnivået ikke er som det var, manglende brukere vil medføre mindre folk som bruker betalingstjenestene, osv, osv, osv.

Som sagt. En ond sirkel.

Jeg var så veldig positiv tidligere, men nå begynner det å bli vanskelig og opprettholde denne positiviteten :(

Har de virkelig tenkt å ødelegge dol for oss?

For meg føles det som om noen har hacket sidene til dol og rett og slett gjort de ubrukelige.

Jeg kan ikke være her så veldig lenge av gangen da jeg får lett senebetennelse i håndledd og det er ikke noe problem å ordne på seg det ved å være en times tid her.

Jeg har ikke lyst til å emigrere, da får det heller være så får jeg heller ta meg til med andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden er tung. Jeg orker ikke å sjekke innom i nærheten av like ofte som tidligere. Merker det blir mindre og mindre for hver eneste dag.

I tillegg medfører færre innlegg færre interessante tråder, noe som heller ikke gjør det nødvendig, i den grad noe kan kalles nødvendig, å sjekke innom så ofte.

Og jeg er ganske sikkert ikke den eneste som ser det sånn.

En ond sirkel det her, og en ond sirkel er ikke en ond sirkel med mindre det blir verre og verre, og det vil det bli.

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Det er ikke de som har emigrert til det nye forumet som er problemet. Dol, som det engang var, ville ikke hatt noen problemer med å miste noen dusin folk med skrivekløe. Men med færre innlegg vil også dere som er positive til forandringene i mindre grad sjekke innom dol enn tidligere, nye folk vil ikke komme til da aktivitetsnivået ikke er som det var, manglende brukere vil medføre mindre folk som bruker betalingstjenestene, osv, osv, osv.

Som sagt. En ond sirkel.

Jepp. Myste innom i morrest og det eldste innlegget på 100 nyeste var fra kl. 22 i går kveld og da var vel klokka nesten 8 i morrest! Et så langt intervall på en vanlig hvernatt har vel knapt forekommet før?

Færre innlegg enn før, kjedeligere er de også. Synd, for dol var jævlig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jepp. Myste innom i morrest og det eldste innlegget på 100 nyeste var fra kl. 22 i går kveld og da var vel klokka nesten 8 i morrest! Et så langt intervall på en vanlig hvernatt har vel knapt forekommet før?

Færre innlegg enn før, kjedeligere er de også. Synd, for dol var jævlig bra.

Det forekom knapt på juleaften.

Nei, jeg tror dol har driti på draget, og de nekter å innse at de har gjort nettopp det. Men de finner det nok ut selv, selv om det sikkert tar tid og det da kan være for sent.

Det som imponerer meg mest er uansett at de ser ut til å ha sluttet med forbedringene de snakket så mye om forrige uke. De har vel ikke gjort noe siden forrige helg?

Pjatt pjatt pjatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Siden er tung. Jeg orker ikke å sjekke innom i nærheten av like ofte som tidligere. Merker det blir mindre og mindre for hver eneste dag.

I tillegg medfører færre innlegg færre interessante tråder, noe som heller ikke gjør det nødvendig, i den grad noe kan kalles nødvendig, å sjekke innom så ofte.

Og jeg er ganske sikkert ikke den eneste som ser det sånn.

En ond sirkel det her, og en ond sirkel er ikke en ond sirkel med mindre det blir verre og verre, og det vil det bli.

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Det er ikke de som har emigrert til det nye forumet som er problemet. Dol, som det engang var, ville ikke hatt noen problemer med å miste noen dusin folk med skrivekløe. Men med færre innlegg vil også dere som er positive til forandringene i mindre grad sjekke innom dol enn tidligere, nye folk vil ikke komme til da aktivitetsnivået ikke er som det var, manglende brukere vil medføre mindre folk som bruker betalingstjenestene, osv, osv, osv.

Som sagt. En ond sirkel.

Jeg lurer på hvorfor de måtte endre på noe som var bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mindre innlegg ja, men mitt problem er ikke antall innlegg, men at jeg ikke orker å lese innlegg i den grad jeg gjorde før. Nå har jeg lest alle svarene på din tråd, og føler jeg har scrollet kvoten min for i kveld allerede. Jeg skrev innlegget under deg i går, men de har ikke rettet opp den feilen enda. Hvis du står i din tråd, og velger forrige tråd, så burde du havne på min logisk sett, men nei da kommer du til neste tråd. Er ikke det litt omvendt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cezalion

Det er noen utrolige barnslige mennesker som ikke liker forandringer som har emigrert til et annet forum som de har laget selv. Det er mye mer tungvint og uoversiktelig enn det nye formater her inne, men de har nå engang tatt den avgjørelsen, og da er det vanskelig å bite i det sure eplet å komme tilbake hit;-) Det hadde vel blitt passe flaut for dem...

Jævlig stilig av en som påstår at h*n er ganske ny her å kalle andre brukere, som har vært her i årevis og vet hvor bra forumet fungerte før, for barnslige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abrahamsen

Siden er tung. Jeg orker ikke å sjekke innom i nærheten av like ofte som tidligere. Merker det blir mindre og mindre for hver eneste dag.

I tillegg medfører færre innlegg færre interessante tråder, noe som heller ikke gjør det nødvendig, i den grad noe kan kalles nødvendig, å sjekke innom så ofte.

Og jeg er ganske sikkert ikke den eneste som ser det sånn.

En ond sirkel det her, og en ond sirkel er ikke en ond sirkel med mindre det blir verre og verre, og det vil det bli.

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Det er ikke de som har emigrert til det nye forumet som er problemet. Dol, som det engang var, ville ikke hatt noen problemer med å miste noen dusin folk med skrivekløe. Men med færre innlegg vil også dere som er positive til forandringene i mindre grad sjekke innom dol enn tidligere, nye folk vil ikke komme til da aktivitetsnivået ikke er som det var, manglende brukere vil medføre mindre folk som bruker betalingstjenestene, osv, osv, osv.

Som sagt. En ond sirkel.

Jeg er her også mye mye mindre enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eizoze

Det er mindre pjatt, men det ser ut som om det er flere seriøse innlegg nå enn før. (Kanskje det bare virker sånn fordi de ikke lenger drukner i alt tompratet.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Det er mindre pjatt, men det ser ut som om det er flere seriøse innlegg nå enn før. (Kanskje det bare virker sånn fordi de ikke lenger drukner i alt tompratet.).

Vet ikke, men kanskje det skyldes at det er mindre " ren chatting"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det er rett og slett blitt kjedelig her! Jeg er innom og leser litt, men lite frister meg til å delta aktivt her....

Trist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eizoze

Det er rett og slett blitt kjedelig her! Jeg er innom og leser litt, men lite frister meg til å delta aktivt her....

Trist :(

Du får ikke mer morro enn du lager selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Synd at DOL har endret seg så til de grader. :-(

For jeg er enig- det ER færre innlegg.

Jeg savner ikke "chatten / ___intern___ spøk" mellom enkelt-grupper av brukere. Savner heller ikke trollene.

Men jeg savner farten på diskusjonene... og synes det er merkbart stillere her. Synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...