Gå til innhold

Problemer etter endt medisinering

Anbefalte innlegg

Gjest here we go again!!
Skrevet

For to dager siden sluttet jeg med antipsykotisk medesin fordi personen ved psykiatrisk klinnikk mente det var ikke noe problem men jeg har ikke følt meg helt vel etterpå.... Har brukt de siste måntene for stabilisering, brukte mer mg før.

Det som er problemet nå er jeg ser skygger i huset og noen som går forbi. føles ikke som jeg er alene, redd det er noen bak meg hele tiden. Angst og det hjelper ikke jeg er redd for det rakner.... hva er best å gjøre for meg nå?? Er hele tiden se for å se "ting" som jeg gjorde før og få stemmer i hodet osv... Innimellom føles det som jeg står utenfor meg selv og ser ting annerledes på en måte... ikke lett å forklare eller.... skal jeg drikke en flaske vin å se om det hjelper eller hva...???

Gjest ellen2
Skrevet

Dette høres trasig ut. Var det en behandler som mente du skulle slutte med medisinen? Det er på seg selv man føler best. Jeg er hverken lege eller psykiater, men tror det kunne være lurt å fortsette på medisinen, så lenge du merker en slik endring og føler deg utrygg. Det kan jo fort gå over til at man ikke lenger er oppmerksom på at man "føler ting". Hvis en ikke får medisiner, kan det bli verre, slik at en tror det skjer i virkeligheten. Nå er det helg, så da går det an å ta kontakt med psyk.legevakt, eller bare bestemme selv og ta medisinene, til du kommer til lege/psykiater. Ønsker deg en god helg.

Gjest D*lilith
Skrevet

Sluttet du med antipsykotika på dagen?

Trodde man skulle trappe ned jeg--

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...