Gå til innhold

Sitter her, trist og lei....

Anbefalte innlegg

Gjest sukk og dobbeltsukk

Jeg og en vennine hadde planlagt å kose oss i kveld, se tv, og slappe av. Min vennine "mumler" ofte og det kan være vanskelig å forstå hva hun sier. Hun sliter psykisk, i likhet med meg. Jeg var i godt humør og litt fleipete. Hun sa noe til meg og jeg hørte det ikke og hun måtte gjenta det mange ganger. Da jeg forsto hva hun sa så lo jeg og sa at hun sier det ordet på en helt annen måte enn meg, fordi hun har mye skarpere "R" i ordet. Hun ble sint, og sa det lå noe bak det jeg sa. Da ble jeg også irritert, for hun anklaget meg for noe som ikke var sant..Jeg mente det jo ikke vondt..Hun sa jeg var vanskelig, og da jeg ikke gikk med på å si unnskyld eller bøye meg, så gikk hun i sinne og smelte igjen døra mi....Og jeg som hadde hentet henne, kjøpt godteri og alt..Sitter her alene og føler meg...vet ikke..lei meg..

Vet hun har fortalt meg at hun ble mobba fordi hun snakket utydelig da hun var liten...og sitter her og føler meg skyldig av en eller annen grunn...men jeg mente liksom..virkelig ikke noe vondt med det..

Nei, skjønner ikke no jeg..:(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271405-sitter-her-trist-og-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sukk og dobbeltsukk

Hvis hun har blitt mobba for språk så tar hun kanskje veldig tungt på det når noen ikke skjønner hva hun sier? Ekstremt nærtagen, farer opp og blir fra seg, lei seg, kjefter, blir sint osv...

Det ble en veldig trist og ensom kveld for meg i dag. Jeg har lyst ut, men alle "venner" er opptatt. Føler meg så til overs, at jeg ikke betyr noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...