Gjest melmøll Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Etter hva jeg kan lese høres det veldig likt ut. Er det bare de fysiske symptomene ved sosial angst som skiller? Kan du være så snill å forklare forskjellen? 0 Siter
Gjest Blæh Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Hovedforskjellen er vel at det ene er en personlighetsforstyrrelse. Og det tar jævlig mye lenger til å bli frisk av. 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Hovedforskjellen er vel at det ene er en personlighetsforstyrrelse. Og det tar jævlig mye lenger til å bli frisk av. Uffda! Får håpe det bare er sosial angst da....Blæh 0 Siter
Gjest Blæh Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Uffda! Får håpe det bare er sosial angst da....Blæh Det skulle jeg også ønske. Me jeg må vel innse det ikke er det. Det tar jo aldri slutt i alle fall. Selv om psykologen ikke hverken snakker eller skriver unnvikende personlighetsforstyrrelse. Men hun snakker om personlighetstrekk, da... *sukk* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.