Gå til innhold

DOL-aktivitet halvert - Gladmelding til Webbis!


Adriana

Anbefalte innlegg

Gjest Hehehehe til deg også.

Fant ikke noe som het åpent den lille titten jeg tok, rotete var det å finne fram der iallefall. Skulle jeg ha rømt dit, så hadde det ikke vært fordi det var mer oversiktlig og mindre scrolling der, KUN for å demonstrere. Men det gidder jeg ikke.

Nettopp, "Åpent forum" vises ikke hos deg ettersom du ikke er registrert. Og for all del, du er på hvilket forum du enn måtte ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    5

  • ShitDiddelyDo

    3

  • pekkaline

    3

  • Zombiebob

    3

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Fant ikke noe som het åpent den lille titten jeg tok, rotete var det å finne fram der iallefall. Skulle jeg ha rømt dit, så hadde det ikke vært fordi det var mer oversiktlig og mindre scrolling der, KUN for å demonstrere. Men det gidder jeg ikke.

Jeg tror ikke du finner noen som er der inne for å demonstrere, ei heller var det derfor forumet ble opprettet. Men det er en del som via dol har blitt relativt godt kjent med hverandre, og som ganske sikkert ikke ville miste kontakten eller moroa med morsomme diskusjoner. Det hadde fort skjedd uten et nytt forum.

Forumet benytter seg for øvrig av den samme malen som så godt som samtlige forum på nettet benytter seg av, så jeg tror de fleste er vant med den typen forum.

Det er langt mer behagelig å lese der inne enn her, men smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest så hehehehe til deg også

Jeg tror ikke du finner noen som er der inne for å demonstrere, ei heller var det derfor forumet ble opprettet. Men det er en del som via dol har blitt relativt godt kjent med hverandre, og som ganske sikkert ikke ville miste kontakten eller moroa med morsomme diskusjoner. Det hadde fort skjedd uten et nytt forum.

Forumet benytter seg for øvrig av den samme malen som så godt som samtlige forum på nettet benytter seg av, så jeg tror de fleste er vant med den typen forum.

Det er langt mer behagelig å lese der inne enn her, men smak og behag.

Jeg skrev at skulle JEG ha rømt dit, måtte det kun ha vært for å demonstrere. Jeg uttalte meg IKKE om hvorfor mange andre er inne på det forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg skrev at skulle JEG ha rømt dit, måtte det kun ha vært for å demonstrere. Jeg uttalte meg IKKE om hvorfor mange andre er inne på det forumet.

Det er veldig enkelt å skille alle dere som ikke tør å skrive med deres faste nick og derfor velger en hehehe-variant, så jeg får virkelig beklage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest så hehehehe til deg også

Det er veldig enkelt å skille alle dere som ikke tør å skrive med deres faste nick og derfor velger en hehehe-variant, så jeg får virkelig beklage.

Det var i et svar til en annen hehe sign jeg svarte i denne tråden først. Derfor har jeg så klart brukt det 'nicket' de få gangene jeg svarte her. Ettersom man bare skal bruke 1 nick i en tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest akkia

Syns det er bra jeg, det er tross alt et helseforum. Ble litt teit med alle faste "dolerne" som brukte forumet nærmest som chatting om helt andre ting. De kunne lage seg en gruppe på nettby eller noe istedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Bare for å informere Webbis & CO med at de har lyktes med å jage bort brukerne sine:

Jeg har gjort en cirkatelling av antall innlegg postet på åpent forum før og etter "forbedringene" her på DOL. Fredag 9. mars ble det postet ca. 750 innlegg på åpent forum. Fredag 23. mars ble det postet ca. 380 innlegg...

Det er ganske nøyaktig en halvering av antall innlegg postet per døgn.

Gratulerer!!! Dere er på god vei til å kvitte dere med brukerne deres!!! :-D''

Hei,

Det er nok for tiden litt mindre trafikk i Åpent forum, men generelt er aktivitetet omtrent som før. I enkelte fora har trafikken faktisk økt. Du skal ikke se bort ifra at været har noe å si også. Vi har tro på at trafikken vil ta seg opp i forhold til det som har vært over tid, så det er ingen grunn til panikk.

Det er forøvrig hyggelig at du har tid til å telle innlegg :-)

Når så mange har sagt at det har blitt stillere her så var nysgjerrigheten min for stor til å la være å få noen tall på det ;-)

Jeg håper også at det tar seg opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna Belinda

Det blir ikke liv før du forandrer de popupvinduene på "svar til meg" og ""siste 25/50/100" og legger dem opp som vanlige forum. Og at innleggene man har lest blir merket alle steder slik at man vet hvor langt man har lest.

Før leste jeg bare 100 nyeste og så trådene ut i fra det. Det går ikke lenger så nå kikker jeg bare innom åpent og så orker jeg ikke mer.

Det kan da ikke bare være meg som kun leser 100 nyeste ut dermed stort sett har fått med meg alle interessante tråder på alle foraene. Jeg vet jo ikke engang om jeg har svart på innleggene til meg fordi merkinga blir borte.

Hos meg så blir de innleggene jeg har lest lyseblå så jeg vet alltid hva jeg har lest og ikke. Bruker firefox, kan det ha noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markeriga blir fortsatt borte ved refresh, men ellers blir det ganske effektivt dersom du krymper hovedvinduet slik at reklamen på høyresiden blir borte, og så legger siste-50-vinduet på høyresiden istedet.

Jeg har ikke reklame og jeg drar vinduet over til venstre men det forsvinner jo når jeg skal skrive svar. Og neste dag så vet jeg ikke hvor i verden jeg er :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også brukt 100 nyeste veldigt aktivt på den måten du beskriver.

Det er det jeg savner aller mest. Jeg håper vi kan få opp 100 nyeste og svar til meg som forum i steden for popup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg så blir de innleggene jeg har lest lyseblå så jeg vet alltid hva jeg har lest og ikke. Bruker firefox, kan det ha noe å si?

Hvor mange dager holder den lyseblå fargen seg da? Og blir de lyseblå på forumet også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg savner aller mest. Jeg håper vi kan få opp 100 nyeste og svar til meg som forum i steden for popup.

Enig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Hvor mange dager holder den lyseblå fargen seg da? Og blir de lyseblå på forumet også?

Neste gang jeg logger meg på så er alle trådene mørkeblå i pop-up vinduet. Og det er veldig, veldig dumt. Er enig i at når du først har lest et svar, burde den bli markert lyseblå i både tråden, og også på pop-up vinduene. Håper det blir slik.. Lettere å få oversikt over hva du har lest og ikke har lest. Men må vel regne med at det kommer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest abrahamsen

De snakker gjerne om oss som er her og hvordan dol var før og hvordan det er nå. De er svært opptatte av hva som blir sagt om DE her inne på DOL.

Syntes det er litt morsomt at de bryr seg SÅ mye - de er innom og leser hva som blir skrevet her inne , men å bruke DOL og skrive HER, uff nei det går ikke må skjønne!!!!

Også skriver de at her inne er det så mange innlegg om DE og at det blir sytet om de her, og da spør jeg HVOR? Hvor er de innleggene da? Det var vel noen få innlegg i begynnelsen om hvor dumt det var at de dro.

Men det er da vitterlig ingen som bryr seg lenger om hvor de er eller klager over dem!

Klart, noe må jo de rutle med for å klappe seg selv på ryggen over å ha forlatt DOL og SÅÅÅÅÅÅÅÅ utrolig gøy de har det på det andre forumet.

Vet du, jeg savner alle de som har dratt jeg. DOL er ikke det samme som det var, desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna Belinda

Hvor mange dager holder den lyseblå fargen seg da? Og blir de lyseblå på forumet også?

Har jeg lest noe så forblir det lyseblått til neste gang jeg er innom igjen. Alt funker som før hos meg ang dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg lest noe så forblir det lyseblått til neste gang jeg er innom igjen. Alt funker som før hos meg ang dette.

Kanskje jeg skal logge meg på med firefox neste gang og se om det funker bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De snakker gjerne om oss som er her og hvordan dol var før og hvordan det er nå. De er svært opptatte av hva som blir sagt om DE her inne på DOL.

Syntes det er litt morsomt at de bryr seg SÅ mye - de er innom og leser hva som blir skrevet her inne , men å bruke DOL og skrive HER, uff nei det går ikke må skjønne!!!!

Også skriver de at her inne er det så mange innlegg om DE og at det blir sytet om de her, og da spør jeg HVOR? Hvor er de innleggene da? Det var vel noen få innlegg i begynnelsen om hvor dumt det var at de dro.

Men det er da vitterlig ingen som bryr seg lenger om hvor de er eller klager over dem!

Klart, noe må jo de rutle med for å klappe seg selv på ryggen over å ha forlatt DOL og SÅÅÅÅÅÅÅÅ utrolig gøy de har det på det andre forumet.

Du bryr da deg tydeligvis nok til å skrive dette innlegget. Tror du er mere opptatt av hva "de andre" driver med enn hva de er opptatt av hva DU driver med.

Ikke en gang på et slikt innlegg tør du stå fram med noe annet etnn et håpløst anonymt nick.

Det står det respekt av. NOT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg savner alle de som har dratt jeg. DOL er ikke det samme som det var, desverre.

Enig, jeg savner noe i hverdagen. Dolfolket. Det er mange gode dolere her enda, men ingen er aktive hele tida, så da blir det stille perioder. Snart kan jeg heldigvis begynne å jobbe igjen, da klarer jeg meg bedre ;) Åsså er det vår og sol og tilogmed varme!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abrahamsen

Enig, jeg savner noe i hverdagen. Dolfolket. Det er mange gode dolere her enda, men ingen er aktive hele tida, så da blir det stille perioder. Snart kan jeg heldigvis begynne å jobbe igjen, da klarer jeg meg bedre ;) Åsså er det vår og sol og tilogmed varme!! :))

Joda, jeg greier meg fint jeg også. Men de kveldene jeg er alene og har lite å gjøre var det morro å sitte på DOL å lese og svare. I dag har det vært kjeeeeeeeeeeleliiiiiiiiiiiiiiiiiiig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...