Gjest anonym på det Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg har tidligere skrevet noe faren min sa ang vekta mi. Jeg kan ikke snakke med ham lengre. I dag spurte de litt om studiene mine og hva jeg kunne tenke meg å gjøre senere. Jeg nevnte noe, og så begynte han: Men du leser jo ikke avisene en gang! Jeg svarte at jeg da leser aviser hver dag, og hvorfor må han alltid begynne med noe? Det er som om han tenker jeg ikke duger til noe og ikke kommer til å få en bedre jobb. Jeg er altså voksen, gift og har barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Ikke bry deg om faren din! Sannsynligvis har han ikke særlig utdanning og karriere selv? Og er kanskje av den typen som ikke tåler at andre gjør det bedre enn ham? Stol på deg selv - du vet hva du kan og at du er verdt masse! Tenk på at du har en mann som elsker deg og barn som helt sikkert er kjempeglade i mamman sin! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ikke bry deg om faren din! Sannsynligvis har han ikke særlig utdanning og karriere selv? Og er kanskje av den typen som ikke tåler at andre gjør det bedre enn ham? Stol på deg selv - du vet hva du kan og at du er verdt masse! Tenk på at du har en mann som elsker deg og barn som helt sikkert er kjempeglade i mamman sin! ) Vet du, han sa faktisk unnskyld i går. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.