Gå til innhold

Medisinsk behandling av overvekt - noe for meg?

Gjest live_elina

Anbefalte innlegg

Gjest live_elina

Hei, jente, 29 år, lurer nå på om medisinsk behandling av min overvekt kan være et alternativ for meg. Jeg har lest litt om både Reductil og Xenical, men vet ikke om noen av dem kan passe for meg. Kvier meg for å lansere spørsmålet for min fastlege, spør derfor her. Helse: Er nokså frisk og rask til tross for overvekt - ikke diabetes. Har røyket i flere år, sluttet for 3 mnd. siden. Bruker ingen medisiner pr. i dag, med unntak av allergimedisin i pollensesong - heller ikke p-piller el.l. Fikk diagnostisert for høyt (!) stoffskifte (Graves) for snart 3 år siden, ble behandlet med Neo-Mercazole i et års tid, avsluttet beh. høsten 2005, uten tilbakefall siden. Har hatt cyster på eggstokkene ved ett påvist tilfelle for noen år siden. Sykdomshistorie i fam.: Revmatisme, depresjoner. Mye hjertesykdom på farsiden, far død 34 år gml. av hjerteinfarkt. Matvaner: Spiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...