Gjest live_elina Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei, jente, 29 år, lurer nå på om medisinsk behandling av min overvekt kan være et alternativ for meg. Jeg har lest litt om både Reductil og Xenical, men vet ikke om noen av dem kan passe for meg. Kvier meg for å lansere spørsmålet for min fastlege, spør derfor her. Helse: Er nokså frisk og rask til tross for overvekt - ikke diabetes. Har røyket i flere år, sluttet for 3 mnd. siden. Bruker ingen medisiner pr. i dag, med unntak av allergimedisin i pollensesong - heller ikke p-piller el.l. Fikk diagnostisert for høyt (!) stoffskifte (Graves) for snart 3 år siden, ble behandlet med Neo-Mercazole i et års tid, avsluttet beh. høsten 2005, uten tilbakefall siden. Har hatt cyster på eggstokkene ved ett påvist tilfelle for noen år siden. Sykdomshistorie i fam.: Revmatisme, depresjoner. Mye hjertesykdom på farsiden, far død 34 år gml. av hjerteinfarkt. Matvaner: Spiser 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.