Gå til innhold

gave til psykolog, noen idèer?

Anbefalte innlegg

Bruksanvisning

Har gått til samme psykologen i nesten to år, men nå skal hun slutte. At jeg skal klare å si til henne at hun har betydd mye for meg, er foreløpig en umulighet, så jeg hadde tenkt å skrive et lite kort, og legge ved en liten gave eller noe. Vurderer en rød rose, men veit ikke om det blir for teit. Noen som har noen idèer til hva jeg kan gi, evt. hvordan jeg kan gjøre det? Litt usikker på om jeg klarer å gi det til henne selv, eller om jeg kanskje må prøve å gi det i resepsjonen... Er man feig, så er man feig ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271585-gave-til-psykolog-noen-id%C3%A8er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vårlig idé

Jeg er sikker på at hun vil sette pris på en slik oppmerksomhet og takk!

Blomster er en god idé, men jeg tenker som deg, at en rød rose kanskje er litt feil. Nå som det er vår, ville det kanskje vært friskt med en skikkelig bunt påskeliljer.

Hva med et flott påskeegg, eller en slags delikatesse, så som en spesiell olivenolje, noen sytlede grønnsaker eller frukter.

Det aller viktigste er kanskje hva du klarer å formulere på kortet. Jeg er sikker på at hun vil bli glad!

Bruksanvisning

Jeg er sikker på at hun vil sette pris på en slik oppmerksomhet og takk!

Blomster er en god idé, men jeg tenker som deg, at en rød rose kanskje er litt feil. Nå som det er vår, ville det kanskje vært friskt med en skikkelig bunt påskeliljer.

Hva med et flott påskeegg, eller en slags delikatesse, så som en spesiell olivenolje, noen sytlede grønnsaker eller frukter.

Det aller viktigste er kanskje hva du klarer å formulere på kortet. Jeg er sikker på at hun vil bli glad!

takk for idèer =)

Sliter litt med hva jeg skal skrive på kortet og, men tenker på noe som "takk" for div ting, som at hun lyttet, så meg osv. Noen forslag her og eller? Jeg er virkelig ikke god på sånne ting...

Gjest det simple er noenganger det beste...?

takk for idèer =)

Sliter litt med hva jeg skal skrive på kortet og, men tenker på noe som "takk" for div ting, som at hun lyttet, så meg osv. Noen forslag her og eller? Jeg er virkelig ikke god på sånne ting...

Syns du bør gjøre det enkelt, skrive litt om psykologen har betydd mye for deg og takke for det og ønske lykke til videre med hva enn hun skal forno...

Har hørt om andre som har gjort veldig mye ut av det og det kan bli litt for mye av det gode....tror ikke jeg ville kjøpt noe gave men skrevet ett kort bare! :)

Bruksanvisning

Syns du bør gjøre det enkelt, skrive litt om psykologen har betydd mye for deg og takke for det og ønske lykke til videre med hva enn hun skal forno...

Har hørt om andre som har gjort veldig mye ut av det og det kan bli litt for mye av det gode....tror ikke jeg ville kjøpt noe gave men skrevet ett kort bare! :)

Du har definitivt et poeng. Vanskelig det her skulle være da...

Annonse

Bruksanvisning

Rød rose er en sånn kjæresteting, men en stor bukett tulipaner er jo nydelig da!

På kortet kandu jo bare skrive at hun har betydd mye for deg i de to årene som har gått og at du ønsker henne lykke til videre.

tulipaner var en god idè =) takk!

forøvrig helt enig i at rød rose er en kjæresteting, det var bare det eneste jeg kom på...

Rød rose er en sånn kjæresteting, men en stor bukett tulipaner er jo nydelig da!

På kortet kandu jo bare skrive at hun har betydd mye for deg i de to årene som har gått og at du ønsker henne lykke til videre.

Jeg har da både gitt og fått roser av venner, uten noe kjæreste inne i bildet. Bare så det er sagt:-)

Gjest vårlig idé

takk for idèer =)

Du kan kanskje skrive noe om hvordan du selv opplever at du har utviklet deg i løpet av de to årene du har gått der. Eks. at du har fått mer tro på deg selv, lettere forhold til andre, takler utfordringer bedre etc...

Hvis du ikke opplever noe rent konkret, kan du jo kanskje nevne noe om at du det har vært godt å få hjelp til å belyse områder som kan utvikles videre.

Det er kanskje noen sider ved henne du har satt spesielt pris på. Tålmodighet? Ro? Evnen til å utfordre? ect...

Men som en annen her nevner, er kanskje det enkleste også helt ok. Av typen "Takk for alt du har bidratt med. Det har betydd mye for meg".

Gjest Jente31

I forbindelse med utdrikningslaget mitt, som endte veldig traumatisk, fikk jeg krisehjelp. Jeg sendte et takkekort til henne, som takk for god hjelp, dette satte hun veldig stor pris på.

Jeg er av den typen som mener at det enkle ofte er det beste; Det er tanken som teller.

Kansje ville jeg laget et hjemmelaget kort, og lagt litt flid i det, om jeg var deg :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...