Gå til innhold

Aurorix

Anbefalte innlegg

Gjest pigini
Skrevet

Begynner å lure på om det egentlig er depresjon som også lå bak da jeg brukte 400 mg lamictal. Hadde det jo som nå også da, bare at symptomene var mye dempet. Kanskje har jeg lagt all skylden på medisinene, mens det egentlig var depresjonen som ikke var helt "kurert ?"

Vet ikke, bare noe som slo meg. Har brukt anti-depressiva i ulike varianter før og blitt urolig/hyper av dem. Men hvordan virker aurorix i forhold til en bipolar lidelse? Får høre at jeg er så negativ for tiden, dette fikk jeg også høre da jeg brukte 400 mg lamictal. Skulle hatt noe som kunne få meg til å se litt lysere på tilværelsen? Men har alle anti-depressiva en tendens til å gi hypomani hos bipolare?

Dette ble rotete og sikkert endel tenking fram og tilbake fra min side, bare er så frustrert over min situasjon. Har måttet gi opp arbeid, avtaler, alt som virker litt stressende, ingenting fungerer som det skal. Er leiiiiiii av å slite.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...