Gå til innhold

Spiseforstyrrelse

Anbefalte innlegg

Gjest missjbh

Jeg spiser og spiser, klarer ikke å stoppe. Det gjør vondt i magen allerede, men jeg klarer ikke stoppe. Etterpå så går jeg stikker fingern i halsen, og får opp det meste om ikke alt. Det føles godt å få tømt seg, men jeg er sliten av dette, orker ikke mer, det tærer både på meg & kroppen. Jeg overspiser for så å spy det opp... så redd for å være tykk, jeg veir snart 65 kg og det klikker snart for meg. Vekta går opp og ned, jeg vil ned til det jeg veide. Jeg må slutte å spise / dø, det er virkelig slik jeg føler dte nå. Jeg klarer ikke styre det... jeg har bedt pm hjelp åpenlyst, men det er ingen som hjelper!!!! Hva kan jeg gjøre??? Jeg har det vondt inni meg, jeg vil være tynn... vil ha den kroppen jeg hadde, men jeg aner ikke hva mer jeg skal gjøre... jeg sliter og jeg innrømmer det, men nå trenger jeg hjelp. Jeg må kommer meg ut av denne onde sirkelen! Til vanlig så er jeg veldig sosial og elsker å trene, jeg kan tilbringe masse tid på treningsstudio, men er avhengig av å se / føle resultater. Hvor skal jeg henvede meg? Mvh forstyrret missjbh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271752-spiseforstyrrelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...