Gå til innhold

Utrolig deppa om dagen..

Anbefalte innlegg

Gjest ferri

Kjempe langt nede.. Nesten ved Kina finner dere meg...

Jeg hadde håpt jeg skulle takle sola bedre... at sommern kom og skulle plage livet av meg viste jeg, men jeg mister bare alle krefter ser det ut som.. makter bare ikke.. Føler ut som om den bare brenner inn i hodet, også blir jeg så svimmel.

Klarte ikke møte hoss til psyk.sykepleier i går... døgnrytmen er helt på hue.. Aner ikke når jeg sovner eller våkner.. Har ingen krefter, ingen matlyst. hver eneste dag her....ja..nevremind... jeg har så lyst til og gi opp, finne krefter til og gjøre det slutt, eller få den dråpen som får begret til og renne over..

Alt ser så dystert ut, og selv om det ikke hjelper, så er jeg bare så lei for at jeg ikke har et bedre liv. At "alle" andre jeg kjente gjør ting og er sammen, mens jeg ikke klarer noe, og de sikkert bare ler av meg..

jeg måtte bare skrive litt... natta...

Jeg liker glass, glass er deilig og ta på, også smeller det så fint når det knuser.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271779-utrolig-deppa-om-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ferri

Kjære ferri, du trenger hjelp til disse tankene. Ring omsorgsenteret 33 46 42 90. Eller skriv med oss her!

nå gråter jeg, husker ikke sist jeg gråt, var liten.....jeg vil ikke mere... er så lei alt.... unnskyld.... nei, jeg vet ikke...

slår av pcen nå... bedre i morgen... b edre i morgen

nå gråter jeg, husker ikke sist jeg gråt, var liten.....jeg vil ikke mere... er så lei alt.... unnskyld.... nei, jeg vet ikke...

slår av pcen nå... bedre i morgen... b edre i morgen

Gråt ivei! Det kan løsne litt på tankene dine. Gi meg et vink når du logger deg på igjen. Du _er_ noe mer enn det du skriver i det andre innlegget ditt. Du trenger bare hjelp til å se det. Snakk med meg her! klem!!!

Gjest Jente31

Kjære kjære ferri. Jeg forstår at du sliter noe forferdelig.. Jeg skulle så gjerne vært hos deg og lånt deg skulderen min nå.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, som kunne muntret deg opp litt. Men du er verd mye mer enn du tror. Det har jeg sett på innleggene dine her inne. Samt der du har støttet andre. Du er omsorgsfull og du har humor. Du har tredd støttende til når det har røynet på som verst, til meg også. Det har betydd mye for meg. Bl.a da jeg før jul dummet meg fryktelig ut her på dol, den gangen jeg tok meg nær av et svar nhd ga meg.. osv.. Da var jeg helt på felgen!! Og du løftet meg opp.

Jeg har troen på deg, jeg. Det virker som du har så lyst til å gjøre noe med din egen situasjon. Og jeg tror at du kan klare det.

Du har skrevet at du kunne tenke deg å bo alene, at det ikke er bra for deg å bo hjemme hos foreldrene dine. Der støtter jeg deg fullt ut. Du bor under urimelige forhold. Jeg tror du kunne hatt det mye bedre om du fikk denne muligheten. Jeg tror selvtilliten din kunne endret seg betydelig hvis du fikk prøvd deg litt.

Nei, ikke gi opp nå, ferri. Lov meg det. Jeg kjenner deg ikke i RL, men du er en av mine "dolvenner" som betyr mye for meg. Skriv her om du føler for det. Stor og god klem fra meg.

Annonse

Gjest ferri

Gråt ivei! Det kan løsne litt på tankene dine. Gi meg et vink når du logger deg på igjen. Du _er_ noe mer enn det du skriver i det andre innlegget ditt. Du trenger bare hjelp til å se det. Snakk med meg her! klem!!!

Takk Pekkaline, men jeg klarer bare ikke tro på noe godt noen sier..ser det ikke. Tar opp for mye plass.

Gjest ferri

Da er vi to...i Kina...;-p

Håper det bedrer seg utover dagen, ferri....

Sender klemmer og gode tanker!

Hei Ellipse

da pakker jeg termosen for oss. Er ikke så mye bedre nå, har sendt email til psyk.sykepleier om hun kan lese disse 2 her.. tror det var riktig av meg, men er flaut.. klump i magen nå, og alt er liksom så svart.

Gjest ferri

Kjære kjære ferri. Jeg forstår at du sliter noe forferdelig.. Jeg skulle så gjerne vært hos deg og lånt deg skulderen min nå.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, som kunne muntret deg opp litt. Men du er verd mye mer enn du tror. Det har jeg sett på innleggene dine her inne. Samt der du har støttet andre. Du er omsorgsfull og du har humor. Du har tredd støttende til når det har røynet på som verst, til meg også. Det har betydd mye for meg. Bl.a da jeg før jul dummet meg fryktelig ut her på dol, den gangen jeg tok meg nær av et svar nhd ga meg.. osv.. Da var jeg helt på felgen!! Og du løftet meg opp.

Jeg har troen på deg, jeg. Det virker som du har så lyst til å gjøre noe med din egen situasjon. Og jeg tror at du kan klare det.

Du har skrevet at du kunne tenke deg å bo alene, at det ikke er bra for deg å bo hjemme hos foreldrene dine. Der støtter jeg deg fullt ut. Du bor under urimelige forhold. Jeg tror du kunne hatt det mye bedre om du fikk denne muligheten. Jeg tror selvtilliten din kunne endret seg betydelig hvis du fikk prøvd deg litt.

Nei, ikke gi opp nå, ferri. Lov meg det. Jeg kjenner deg ikke i RL, men du er en av mine "dolvenner" som betyr mye for meg. Skriv her om du føler for det. Stor og god klem fra meg.

Hei Jente31, du er kjempe snill med meg, tusen takk.

Jeg klarer ikke ta mitt eget liv, men jeg leter etter nøkkelen for det, tror det hadde vært bedre om jeg ikke var her. Så jeg har lyst til og gi opp, men klarer det ikke enda. Neste uke så er jeg kanskje helt "normal" igjen, men nå er det hardt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...