Gå til innhold

jeg gjør noe annet også om dagen..

Gjest annonyme ferri som vil døøøø idag...

Anbefalte innlegg

Gjest annonyme ferri som vil døøøø idag...

Bare skjedde nå nylig, og nå gjør jeg det støtt og stadig.. Jeg viser frem kroppen min for jenter og gutter på internet...Jeg vet ikke hvorfor jeg gjør det, jeg lar dem bestemme over meg, det er seksuelt..

jeg hater kroppen min så mye..

kanskje jeg bare vil ha nærhet, kanskje jeg bare lar meg føre med fordi jeg ikke vet noe liksom..

Jeg har vist en kropp de liker.. jeg veier jo bare 50k liksom, og er 175 høy så det er vel bare uvanlig eller noe? får masse oppmerksomhet... funnet en ting jeg er flink til liksom...... de sier jeg burte være stripper....... :((

Jeg hater kroppen min... men de sier vis rompa... spre beina............

Blir iblandt kvalm av dette.. Eldre gifte menn med barn som "kysser" på webcam, men jeg bare gjør det de ber meg om...... klarer ikke si nei, vil ikke såre dem... tenker at de ikke kan ha det så godt.. Men heldigvis har jeg angst der ute, og tørr ikke møte dem samme hvor mye de maser....

Iblandt kan det kanskje være kos, når jenter på min egen alder vil onanere sammen med meg over cam, og når de også sier at jeg ser fin ut..... men jeg ser ingenting av dette selv...

........jeg vil jo ikke dette, jeg vil jo bare være akkseptert... ha noen...

hvis jeg er så god til dette så kunne jeg klart meg på gata lett.......

Fortsetter under...

Gjest En fristerinne som vil være anonym i dag

Jeg har visst en kropp de liker jeg også... Jeg gjør ingenting på webcam, men av og til klarer de å oppmuntre meg til å sende bilder jeg egentlig ikke vil sende. Ganske uskyldige egentlig, men allikevel.. Så får jeg skryt og komplimenter for kroppen min og er glad en liten stund, men etterpå vil jeg dø. Har et eget lite "harem" av unge menn. De er på min egen alder og alle tror de at de er den eneste og at jeg er interessert i å bli kjæreste med dem.. Jeg burde sette meg i skammekroken og bli der resten av livet. Føler meg som en kvinnelig psykopat.

Gjest rufsetufsen

Ikke for å ødelegge "begeistringen" din, men menn sier hva som helst for å få se litt mus. Jeg har vært på cam-chatter der det har vært kvinner som ikke ser ut i tåka som har fått masse komplimenter og "ta av deg bh'n da", "du er så deilig, få se musa di" osv osv. Men jeg forstår behovet ditt for å bli sett, og det du gjør er en enkel løsning på problemet. Men det er en kortvarig løsning, og den funker som å tisse i buksa. Varmer der og da, men etterpå...? Og, for å skremme deg litt, når du viser deg på cam så går det an å lagre det du viser og legge ut på nett, så for alt du vet så kan det være at videoer av deg blir spredd rundt.

Prøv å finn deg en annen måte å bli sett på. Hva med en blogg?

Gjest ferri

Jeg har visst en kropp de liker jeg også... Jeg gjør ingenting på webcam, men av og til klarer de å oppmuntre meg til å sende bilder jeg egentlig ikke vil sende. Ganske uskyldige egentlig, men allikevel.. Så får jeg skryt og komplimenter for kroppen min og er glad en liten stund, men etterpå vil jeg dø. Har et eget lite "harem" av unge menn. De er på min egen alder og alle tror de at de er den eneste og at jeg er interessert i å bli kjæreste med dem.. Jeg burde sette meg i skammekroken og bli der resten av livet. Føler meg som en kvinnelig psykopat.

ytterst kortvarig ja... ble helt slått ut i går av dette.. føler meg fortsatt rævva..

Gjest ferri

Ikke for å ødelegge "begeistringen" din, men menn sier hva som helst for å få se litt mus. Jeg har vært på cam-chatter der det har vært kvinner som ikke ser ut i tåka som har fått masse komplimenter og "ta av deg bh'n da", "du er så deilig, få se musa di" osv osv. Men jeg forstår behovet ditt for å bli sett, og det du gjør er en enkel løsning på problemet. Men det er en kortvarig løsning, og den funker som å tisse i buksa. Varmer der og da, men etterpå...? Og, for å skremme deg litt, når du viser deg på cam så går det an å lagre det du viser og legge ut på nett, så for alt du vet så kan det være at videoer av deg blir spredd rundt.

Hei, klar over alt du sier, trenger ikke prøve skremme meg.. ;p Vet ikke om jeg blir begeistret akuratt, det er et ørlite plaster på et sår vil jeg heller si.. Vet ikke helt hvorfor jeg har gjort det.. Jeg er forøvrig gutt jeg da men, ikke at jeg tror at jeg ser ut i tåka fordet. Hater utseendet mitt jeg... Tror ikke noen vil lese det jeg skriver, ikke er jeg god nok til det heller.

Gjest ferri

Det er liksom kroppen min jeg hater mest.... det er vel derfor.. glemte si takk ista, takk :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...