Gå til innhold

NHD/andre: Er så mye plaget med.......

Anbefalte innlegg

Gjest sliten i kroppen

Jeg sliter med anspenthet nesten hele tiden.

Har prøvd mye for å få det bedre, medisiner, masasje, avspenning osv. Det hjelper der og da, men ikke i lengden.

Har også hatt forhøyet crp, så er blitt tatt en del prøver av meg med tanke f.eks sykdom i lunger eller noe. Men tror de undersøkelsene var fine, for har ikke hørt noe mer.

Er det noen andre som er plaget mye med anspenthet o.l. som har noen råd til hvordan få det bedre over tid, og ikke bare der og da når jeg f.eks masserer.

Er i øvre deler av rygg, nakke og ikke minst skuldre.

Er dette bare "vanlig" psykisk anspenthet eller kan det være symptom på noe annet? kan det være muskelsykdom????

Var en lege som nevnte at det KUNNE være en årsak, men at det var heller tvilsomt da det var mest eldre som hadde sånne problemer.

Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre......er så sliten....så lei.

Skulle ønske jeg kunne bli massert hele tiden.....er så vondt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271845-nhdandre-er-s%C3%A5-mye-plaget-med/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hjelper meg

Prøv yoga det gir ro i kropp og sinn. Meld deg på en gruppe så du har faste dager å gå, etter noen ganger vil sikkert du også merke at du slapper mere av.

Det hjelper også å stresse ned, gå tur i skogen sette seg på en stein og kjenne etter hvordan en har det og bare lytte til naturen.

Finn ut hva som stresser deg og prøv å unngå noe av dette, kansje tar du på deg for mye hjemme eller i jobb? Pusteøvelsen nevnt nedenunder er fin å gjøre innimellom.

Prøv om du av og til kan finne tid til å sette deg ned og slappe helt av, trekke pusten dypt gjennom nesen og slipp raskt den ut gjennom munnen igjen.

Lykke til og husk at skal du lykkes må du gjøre yoga eller turer til en vane.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...