leni76 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 kan noen forklare meg hva dette kommer av? er veldig lut i nakken og hodet er på en måte fremskutt. Jeg har veldig dårlig selvtilit pga dette da det er veldig skjemmende. Har også mye vondt i nakken.. "pukkelen" er hard,men kjenners litt hoven ut rundt. Takknemlig for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Fra naturens side er vi bygget litt forskjellig og enkelte har en litt lutende holdning helt fra barne- og ungdomsårene. Andre blir slik etter hvert som "årene går". Jeg foreslår at du starter med en utredning hos fysioterapeut etterfulgt med et behandlingsopplegg. Kombinasjon av et treningsopplegg med styrke, bevegelighet og tøyninger har jeg sett jeg hjelpe betraktelig. Om ikke annet kan et treningsopplegg bevisstgjøre din holdning når du står og går og hvertfall stoppe en utvikling som forsterker det du beskriver. Lykke til !! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.