Gå til innhold

26 innlegg på en time


Gjest mij

Anbefalte innlegg

Folk er muligens på vei hjem fra jobb og står fast i en eller annen bilkø, men i dag fra 15.10 til 16.10 er det totalt postet 26 innlegg. Av disse er kun 4 starten på en ny tråd.

Anser dere dette som tilfredsstillende aktivitet eller innser dere at brukerne har flyktet?

Jeg savner så mange gamle DOLere, dette er utrolig trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også tatt noen tellinger av og til og det kan gå over 12 timer fra første til siste innlegg på 100 nyeste. Det skjedde ikke engang på julaften med gamle dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tatt noen tellinger av og til og det kan gå over 12 timer fra første til siste innlegg på 100 nyeste. Det skjedde ikke engang på julaften med gamle dol.

12 timer?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist. Men det spiller visstnok ingen rolle at det er færre innlegg. Det er bare litt mindre aktivitet på et par forum, iflg. innlegg fra webmaster.

Til opplysning så har det blitt skrevet over 8450 innlegg på dolere.egetforum siden åpningen der for et par uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kavalompe

Trist. Men det spiller visstnok ingen rolle at det er færre innlegg. Det er bare litt mindre aktivitet på et par forum, iflg. innlegg fra webmaster.

Til opplysning så har det blitt skrevet over 8450 innlegg på dolere.egetforum siden åpningen der for et par uker siden.

Rekrutteringskampanje?

Ikke verst. Men det er mindre enn 25 i timen, det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer?!

Det var vel 10 timer kanskje? Jo, det eldste innlegget på 100 nyeste var fra kl. 22 kvelden før og klokka var nesten 8 om morran da jeg sjekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rekrutteringskampanje?

Ikke verst. Men det er mindre enn 25 i timen, det da.

Nei...hadde jeg drevet noen kampanje hadde jeg vel lagt ut link til siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel 10 timer kanskje? Jo, det eldste innlegget på 100 nyeste var fra kl. 22 kvelden før og klokka var nesten 8 om morran da jeg sjekket.

Lite aktivitet da ja. I tiden frem til 00.00 pleide det å være mer aktivitet ja. Etter det sover jeg så der har jeg ingenting å sammenligne med da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, med vervepremie ;o)

Det var ikke derfor jeg skrev det jeg gjorde, det var for å illustrere hvor mange innlegg som mangler her på dol. Hadde hensikten min vært det som antydes av det, for meg, ukjente nicket Kavalompe, hadde jeg vel skrevet hele linken...

Jeg har ikke til hensikt å drive noen verving. Jeg er både her og der... uten kontrakt med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke derfor jeg skrev det jeg gjorde, det var for å illustrere hvor mange innlegg som mangler her på dol. Hadde hensikten min vært det som antydes av det, for meg, ukjente nicket Kavalompe, hadde jeg vel skrevet hele linken...

Jeg har ikke til hensikt å drive noen verving. Jeg er både her og der... uten kontrakt med noen.

Det var en spøk, derfor tilføyde jeg dette tegnet: ";o)".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Akkurat nå er det faktisk 5 innlegg på mer enn 1 time.

Det må være ny rekord. Tidligere var det 5 innlegg i timen midt på natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Akkurat nå er det faktisk 5 innlegg på mer enn 1 time.

Det må være ny rekord. Tidligere var det 5 innlegg i timen midt på natta.

Telte nå - på en fredag kveld. 19 innlegg mellom klokka 22 og klokka 23, midt i beste DOL-tid.

Utrolig kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cezalion

Telte nå - på en fredag kveld. 19 innlegg mellom klokka 22 og klokka 23, midt i beste DOL-tid.

Utrolig kjedelig.

Og 100 innlegg på ganske nøayktig 12 timer, frakl. 23 i går kveld til nå. Og jeg tror ikke det kommer til å ta seg opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er det faktisk 5 innlegg på mer enn 1 time.

Det må være ny rekord. Tidligere var det 5 innlegg i timen midt på natta.

Vi venner oss nok til det... Ja, jøss da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...