Gjest ganskesliten Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Jeg har plutselig blitt veldig sint og eksplosiv, tusen ganger verre en før. Jeg er fortvilet fordi det er meningen jeg skal være hos familie snart. Hr nettopp trappet ned på medisinene og nå lurer jeg på om det var helt feil å gjøre. Staheten min sier at jeg må sannerlig se å takle disse følelsene, men hvordan i granskauen jeg skal klare å bli rolig og avslappet igjen? Har jeg nok en gang vært idiot og sluttet på medisiner for tidlig? Herregud for et liv. Hva skal jeg gjøre? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Du skriver lite detaljer om deg selv. Jeg kan gi et generelt råd: Ikke trapp ned medisiner _før_ en forventet økt psykososial belastning. Vent til du har stabilisert deg etter denne belastningen. 0 Siter
Gjest ganskesliten Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Du skriver lite detaljer om deg selv. Jeg kan gi et generelt råd: Ikke trapp ned medisiner _før_ en forventet økt psykososial belastning. Vent til du har stabilisert deg etter denne belastningen. Jeg får bite i det rotne epleskallet og banke inn i hodet at jeg må trappe opp igjen. Helsikke, at det er mulig å ikke klare å bruke hodet. 0 Siter
Gjest ganskesliten Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Du skriver lite detaljer om deg selv. Jeg kan gi et generelt råd: Ikke trapp ned medisiner _før_ en forventet økt psykososial belastning. Vent til du har stabilisert deg etter denne belastningen. Jeg trappet opp igjen, og føler meg allerede mye bedre. Takk skal du ha! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.