Gå til innhold

Livsgnisten har kommet litt tilbake :-)

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31

Hei, jeg føler at jeg har spredd så mye "gruff" utover dere i det siste at jeg ønsker å dele noe positivt med dere.

Jeg skal til legen min på mandag, og jeg skal henvise til råd nhd og dere andre har gitt meg. Det tror jeg vil hjelpe meg. Jeg har muligens ikke "ropt høyt nok", for jeg er veldig flink til å spille en rolle som "sterk" utad. Og jeg føler at mine problemer ikke er "store nok" til å få hjelp.

Jeg blir veldig stresset når jeg er hos legen, for jeg vil liksom ikke bruke opp tida hans.. andre trenger jo denne tiden mer enn meg liksom.. Jeg skal jobbe med meg selv, når det gjelder dette. Si til meg selv at jeg fortjener hjelp, jeg også.

Jeg fikk tilbake mye av livsgnisten i går, og gjorde noe jeg elsker men ikke hatt ork eller lyst til å gjøre på lenge. Det var så godt! Og denne livsgnisten ønsker jeg å beholde nå.

Tusen takk til alle som støtter meg, gir meg råd og hjelper meg med å "våkne". Også til dere som bare leser også. Jeg setter så utrolig stor pris på dette. Dere har gitt meg masse styrke. DOL har vært en kjempehjelp for meg :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271958-livsgnisten-har-kommet-litt-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Jeg fikk tilbake mye av livsgnisten i går, og gjorde noe jeg elsker men ikke hatt ork eller lyst til å gjøre på lenge. Det var så godt! Og denne livsgnisten ønsker jeg å beholde nå."

Så bra!!! Sånne stunder må man bygge videre på ja :) Lykke til hos legen på mandag.

Gjest Jente31

"Jeg fikk tilbake mye av livsgnisten i går, og gjorde noe jeg elsker men ikke hatt ork eller lyst til å gjøre på lenge. Det var så godt! Og denne livsgnisten ønsker jeg å beholde nå."

Så bra!!! Sånne stunder må man bygge videre på ja :) Lykke til hos legen på mandag.

Jepp, og jeg skal ikke stoppe der.. Det har jeg bestemt meg for.

*Takk for lykkeønskninger* :o)

Gjest Jente31

Bravo jente31 .) Here we go!! Har selv vært nede i kjeller`n en tur i dag og hentet masse energi :)). Så nå ser livet lysere ut for ei stund igjen. GOD PÅSKE :))

Åh, så bra, pigini! Vi skal ha en fin påske vi også, og så får vi håpe og tro at været blir på vår side og er med å gir oss livsglede! GOD PÅSKE :o)

Annonse

Gjest Ellipse

Så positivt! :-) Håper livsgnisten blir værende hos deg, og at du får en fin påske! Du er så sterk og modig, Jente31. Lykke til hos legen fra meg også. Jeg kjenner meg igjen i det å ikke tillate seg å være "svak", tenke at andre sikkert trenger hjelpen/legens tid mer osv. Men du fortjener hans tid like mye som noen annen!!!

KLEM

Gjest Jente31

Så positivt! :-) Håper livsgnisten blir værende hos deg, og at du får en fin påske! Du er så sterk og modig, Jente31. Lykke til hos legen fra meg også. Jeg kjenner meg igjen i det å ikke tillate seg å være "svak", tenke at andre sikkert trenger hjelpen/legens tid mer osv. Men du fortjener hans tid like mye som noen annen!!!

KLEM

Åh.. syns du jeg er sterk og modig..? Tusen takk;)) Sånt varmer, og ikke minst; styrker..! *er enda rettere i ryggen nå*

:-)

Håper du får noen fine påskedager du også.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...