Gå til innhold

Livsgnisten har kommet litt tilbake :-)

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31

Hei, jeg føler at jeg har spredd så mye "gruff" utover dere i det siste at jeg ønsker å dele noe positivt med dere.

Jeg skal til legen min på mandag, og jeg skal henvise til råd nhd og dere andre har gitt meg. Det tror jeg vil hjelpe meg. Jeg har muligens ikke "ropt høyt nok", for jeg er veldig flink til å spille en rolle som "sterk" utad. Og jeg føler at mine problemer ikke er "store nok" til å få hjelp.

Jeg blir veldig stresset når jeg er hos legen, for jeg vil liksom ikke bruke opp tida hans.. andre trenger jo denne tiden mer enn meg liksom.. Jeg skal jobbe med meg selv, når det gjelder dette. Si til meg selv at jeg fortjener hjelp, jeg også.

Jeg fikk tilbake mye av livsgnisten i går, og gjorde noe jeg elsker men ikke hatt ork eller lyst til å gjøre på lenge. Det var så godt! Og denne livsgnisten ønsker jeg å beholde nå.

Tusen takk til alle som støtter meg, gir meg råd og hjelper meg med å "våkne". Også til dere som bare leser også. Jeg setter så utrolig stor pris på dette. Dere har gitt meg masse styrke. DOL har vært en kjempehjelp for meg :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271958-livsgnisten-har-kommet-litt-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Jeg fikk tilbake mye av livsgnisten i går, og gjorde noe jeg elsker men ikke hatt ork eller lyst til å gjøre på lenge. Det var så godt! Og denne livsgnisten ønsker jeg å beholde nå."

Så bra!!! Sånne stunder må man bygge videre på ja :) Lykke til hos legen på mandag.

Gjest Jente31

"Jeg fikk tilbake mye av livsgnisten i går, og gjorde noe jeg elsker men ikke hatt ork eller lyst til å gjøre på lenge. Det var så godt! Og denne livsgnisten ønsker jeg å beholde nå."

Så bra!!! Sånne stunder må man bygge videre på ja :) Lykke til hos legen på mandag.

Jepp, og jeg skal ikke stoppe der.. Det har jeg bestemt meg for.

*Takk for lykkeønskninger* :o)

Gjest Jente31