Gå til innhold

ekte minner

Anbefalte innlegg

Gjest mia mina

Kjære NHD! For litt siden svarte du meg at du trodde minnene mine om seksuelle overgrep var ekte, ut fra hvordan jeg beskrev at de dukket opp. Jeg var ærlig med deg. Står du fortsatt for det, når jeg nå forteller deg at de inneholder tortur som el.støt, tvangsspising av avføring og urin, fastbinding, voldtekter utført av flere sammen, instrumenter og dyr involvert? Eller er det detaljene som gjør minnene "falske eller "ekte"? For det er slik jeg oppfatter det ut fra det media skriver.

Jeg har bare flashbackene som minner fra overgrepene. Men alt jeg har "etterforsket" selv,i ettertid, sannsynliggjør at de har funnet sted, men de holder ikke som juridiske bevis. Takknemlig for om du kan svare meg på hvordan du ser det. Mia mina

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271964-ekte-minner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...