Gå til innhold

reaksjoner ved avslutning av remeron

Anbefalte innlegg

Gjest kallenavnet

Hei

Jeg har gått på remeron i 2,5 år og har nå avsluttet bruk av de for 14 dager siden. Nedtrapping var over 6 uker. Forsøkte også å slutte med de sommeren 2006, men der fikk jeg mitt første angstanfald og turde da ikke å slutte. Har aldrig hatt angst før og årsaken til at jeg begyndte med de var på grunn av depressjon, som følge av lavt stofskifte samt en litt turbulent tid da. Har nå gått 6 år på tyroxin og vil se om jeg er såpass stabilisert at jeg kan undvære antidepressiva. Har også gått mye opp i vekt på disse 2 år, noe jeg gjerne skulle vært foruten.

Etter å ha sluttet med de denne gangen, har jeg i de siste par dagene igjen opplevd å hatt begynnende angstanfald. Et hos frisøren og flere ganger når jeg skal sove eller hvile. Høy puls, kvalme, endring i hørsel, syn og tankevirksomhet og følelsen av å miste kontrollen helt.

Kan du si meg hvorfor dette skjer og hvor lenge det vil fortsette?

Hva kan jeg selv gjøre for å lette på dette?

Finnes det noe informasjon om ettervirkninger ved avslutning ute på nettet?

Har også kvalme daglig uten andre "symptomer" og mye svette. Henger det sammen med dette?

God Påske!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272021-reaksjoner-ved-avslutning-av-remeron/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...