Gjest mbo Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Må bare skrive at jeg er så glad. Nå har jeg gått 4 dager på Aurorix og etter år med forsøk med antidepressiva som bare har gjort meg fryktelig syk ser det ut å gå bra, Kan det være mulig?har jeg endelig funnet noe jeg tåler etter all denne prøvingen og feilingen,utrolig. Måtte bare dele dette med dere. Jeg er så glad. klem. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Hei mbo, jeg kan ikke uttale meg om det er mulig eller ikke. Men jeg ble glad da jeg leste innlegget ditt, - og krysser fingrer og tær for at det virkelig er den veien det går. Jeg kan også forstå din glede over dette. Klem og god påske til deg :-) 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Glad på dine vegne, mbo! Håper du endelig har funnet noe som fungerer. Jeg føler meg veldig nede i dag, men ble faktisk litt smittet av din optimisme og håp! her nå En må ikke gi opp. Klem 0 Siter
Reidar Rose Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Så bra da ! Jeg har gått på Aurorix tidligere (600mg). Virket tilfredsstillende på meg. Glad at det hjelper på deg.... :-) Aurorix er et undervurdert AD, som de fleste fastleger bare "ler" av. MAO er ut SSRI er in.... Ikke sant. ? 0 Siter
AnnaSara Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Så flott!!! Gåper inderlig at det fortsetter å gå din vei. Alle som har prøvet mye fortjener å "lykkes" til slutt. Håper du skriver mer etterhvert....når medisinen virkelig begynner å virke. Jeg er nemlig nysgjerrig på aurorix selv. Går på SSRI...men er ikke fornøyd, grunnet stor vektøkning. Ønsker deg en fin og glad påske! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.