Gå til innhold

Uten en tråd på fredag - eller lørdag..

kaffepiken

Anbefalte innlegg

Hei, håper ikke dere har gitt opp fredagsveiinga? Eller kanskje alle har reist på påskeferie og satt vekta igjen hjemme? Jeg har i hvertfall veid meg i dag, og hurra, jeg har gått ned 800 gram til. Nå har jeg totalt gått ned 3,3 kg, og det er ikke langt ifra målet. Vil ned en kilo til, så skal jeg gi meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veide meg torsdag morgen og da veide jeg 59,4, fornøyd med det. :o) Målet er litt lengre ned, men jeg har vært veeeeldig slapp med treninga de siste ukene. Har klart å styre meg ganske bra i matveien da så jeg har ikke gått opp i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har savnet disse trådene.

Veide meg i går morrest, husker ikke hvor mye jeg veide forrige uke, men mangler "bare" 600g, så har jeg gått ned 10kg :-) Klarer jeg det, noe jeg helt sikkert klarer, så kan jeg sette meg et nytt delmål.

Har vært flink å trene siste uka, noe jeg ikke har fått gjort så mye av før, håper det fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Har savnet disse trådene.

Veide meg i går morrest, husker ikke hvor mye jeg veide forrige uke, men mangler "bare" 600g, så har jeg gått ned 10kg :-) Klarer jeg det, noe jeg helt sikkert klarer, så kan jeg sette meg et nytt delmål.

Har vært flink å trene siste uka, noe jeg ikke har fått gjort så mye av før, håper det fortsetter.

Så flink du er vanilje :-) Jeg nådde ikke mitt delmål, om 64 kilo til påske....

Nå fikk jeg litt magesjau i kveld, så kanskje jeg klarer det likevel :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Jeg glemte å veie meg på fredag. Nå er jeg på påskeferie, og her er en annen vekt enn den jeg er vant til, så jeg får satse på en aktiv påske med mye turgåing, slik at jeg når delmålet mitt om 64 kilo _i løpet av påsken_ i stedet for til påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Jeg veier det samme og nå kan jeg ikke trene før etter påske pga bekkenet. Jeg er motløs for tiden og føler meg så tjukk og dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest annlovinda

Jeg var på vekta på torsdag kveld igjen, på kurs. Hadde gått ned 200 gram, det var ikke all verden, men iallefall ned litt. Nå er det ikke veiing før om nesten 2 uker, neste torsdag. Får prøve å være flink i både matveien og med trening i påsken også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er vanilje :-) Jeg nådde ikke mitt delmål, om 64 kilo til påske....

Nå fikk jeg litt magesjau i kveld, så kanskje jeg klarer det likevel :-P

Hehe, kanskje ikke helt rette måten? ;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...